در این مطلب از سایت با آموزش دریافت ارز دیجیتال رایگان و روش دریافت بیت کوین اتریوم داج کوین ترون کاردانو و ریپل و صدها رمز ارز دیگر به صورت رایگان با شما کاربران عزیز همراه هستیم

ارز های دیجیتال مانند بیت کوین را میتوان خریداری کرد , استخراج نمود یا با روش هایی که در این آموزش به آن میپردازیم به صورت رایگان دریافت کرد

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد وقتی که در حوالی سال ۲۰۰۹ ارز دیجیتالی مثل بیت کوین ظهور کند و با نرخ بسیار اندکی مورد معامله قرار بگیرد، 10 سال بعد این ارز مجازی بی‌اهمیت و ناچیز به بزرگترین دغدغه بسیاری از کشورهای دنیا تبدیل شود، تا جایی‌که چندین هزار برابرِ ده سال قبل رشد کند!

اما هنوز هم دیر نشده است با ما در این مقاله با روش های دریافت ارز دیجیتال رایگان ( free crypto ) همراه باشید

 

1- روش شماره یک : فاستینگ !

دریافت ارز دیجیتال رایگان

فاست در حوزه ارزهای دیجیتال سایت‌هایی هستند که به گفته خودشان در صورت بازدید از آن‌ها، هر چند ثانیه یا چند دقیقه یکبار می‌توانید مقداری بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر دریافت کنید. البته حداقل میزان برداشت از این سایت‌ها بسیار بالاست و میزان ارز دیجیتال دریافتی بسیار ناچیز است. به همین دلیل در اغلب موارد نمی‌توانید از این سایت‌ها برداشتی داشته باشید و در واقع سایت‌های فاست با دریافت بازدید خیلی زیاد، سود واقعی را می‌برند.

فاست در زبان انگلیسی یعنی شیر آبی که چکه می‌کند که می‌توان معنای «درآمد قطره‌ای» را از آن برداشت کرد.

فاست‌های بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری نوعی از سیستم‌های پاداشی هستند که پاداش آن‌ها به شکل کسرهای کوچکی از بیت کوین (یا ارزهای دیجیتال دیگر) به بازدیدکنندگان تعلق می‌گیرد. این پاداش‌ها در بازه‌های زمانی خاصی برای کاربران آزاد می‌شوند. به عبارت دیگر فاست‌ها امکان برداشت آنی را برای کاربران خود مهیا نمی‌کنند.

این پاداش‌ها برای جلب بازدیدکننده به وب‌سایت فاست‌ در نظر گرفته می‌شوند و معمولاً این سایت‌ها حاوی تبلیغات زیادی نیز هستند. شرکت‌های تبلیغاتی به ازای نشان دادن این تبلیغات مبلغی را به صاحب فاست پرداخت می‌کنند. هزینه‌های این تبلیغات بر اساس پرداخت به ازای هر هزار بازدید (CPM) محاسبه خواهد شد.

یعنی اگر این سایت‌ها بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشند و این بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت بگذرانند، صاحب سایت به ازای نمایش این آگهی‌ها پول بیشتری به دست خواهد آورد. این پاداش‌ها باعث جلب بازدیدکنندگانی می‌شود که برای کسب جایزه خود بازهم به سایت مراجعه خواهند کرد و معمولاً زمان بیشتری را در سایت می‌گذرانند.

در واقع، مراجعات مکرر بازدیدکنندگان به سایت باعث خواهد که آگهی‌دهندگان پول بیشتری را به صاحب فاست پرداخت کنند.

چنانچه با بیت کوین کمی آشنا باشید خیلی سریع متوجه می‌شوید که ارزش واحدهای بیت کوینی که توسط فاست‌ها به شما تعلق می‌گیرد، بسیار ناچیز است و وقت خود را برای دریافت آن تلف نخواهید کرد.

اکثر بازدیدکنندگانی که از این فاست‌ها استفاده کرده و پاداش‌ها را دریافت می‌کنند، یا افرادی هستند که چیز زیادی درباره بیت کوین نمی‌دانند یا تازه با آن آشنا شده‌اند.

روش دریافت بیت کوین وسایر  ارز های دیجیتال با استفاده از فاستینگ :

استفاده کردن از یک فاست بیت کوین خیلی ساده است. بعد از مراجعه به وب‌سایت فاست و ثبت نام در آن، آدرس کیف پول خود را وارد می‌کنید. سپس یک شمارنده، زمانی که شما در وب‌سایت می‌گذرانید را ثبت می‌کند و بعد از آنکه زمان مشخصی را در سایت گذراندید، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه «Claim Now» یا چیزی شبیه به این پاداش خود را دریافت کنید.

سایت دریافت بیت کوین رایگان

نمونه ای از یک سایت دریافت ارز دیجیتال رایگان به روش فاست

صد البته باید با حل کردن یک کپچا (Captcha) یا حل یک مسئله ساده ریاضی ثابت کنید که یک انسان هستید. این کار برای اطمینان از اینکه شما یک اسکریپت یا ربات نیستید انجام می‌گیرد. به همین سادگی می‌توانید پاداش خود را دریافت کنید.

البته فاست‌ها معمولاً برای جلوگیری از جمع‌آوری تمام پاداش‌ها توسط یک نفر، برای هر بار جمع‌آوری پاداش توسط یک شخص، محدودیتی زمانی در نظر گرفته‌اند که بسته به سیاست فاست می‌تواند از ۵ دقیقه تا ۲۴ ساعت متغیر باشد.

 

روش پیدا کردن سایت های فاست ارز دیجیتال و بیت کوین رایگان :

شما میتوانید با جستجوی عبارت «Bitcoin Faucet» در گوگل یا یک موتور جستجوی دیگر سایت‌های فاست را پیدا کنید. البته تعداد نتایج این جستجو ممکن است شما را غافلگیر کند. صدها وب‌سایت فاست وجود دارد که می‌توانید ضمن مشاهده و انتخاب آن‌ها تعدادی ساتوشی هم به دست بیاورید. به یاد داشته باشید که یک ساتوشی برابر است با ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ یا یک صد میلیونیوم بیت کوین.

مون بیت کوین (Moon Bitcoin)، بیت کوین زیبرا (Bitcoin Zebra)، بیت کوین ۷۷۷ (Bitcoin ۷۷۷)، بیت کوینکر (Bitcoinker) و فری بیت کوین (Freebitcoin) از جمله مشهورترین فاست‌های پادشاه ارزهای دیجیتال هستند.

 

روش 2 : دریافت ارز دیجیتال رایگان با استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه ها

دریافت ارز دیجیتال رایگان با استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه ها

لیست بهترین و معتبر ترین برنامه های دریافت ارز دیحیتال و بیت کوین رایگان

1. Bitcoin Bandit
این اپلیکیشن یک بازی در گوشی‌های اندروید است. در این بازی باید از حیوان دستی خود به نام Bandit جهت جلوگیری از نیش خوردن زنبورها و افتادن به زمین مراقبت کنید. هر چه بیشتر بازی کنید تعداد ساتوشی بیشتری کسب خواهید کرد و از این رو بیت کوین واقعی دریافت می‌کنید. یک ساتوشی به اندازه‌ی 0.00000001 بیت کوین ارزش دارد.

2. Bitdrip
این بازی یکی از اپلیکیشن‌های گوشی اندروید است. این بازی زمان بندی دارد و شما باید بر اساس آن عمل کنید. در صورت موفقیت امتیازاتی به شما داده می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن‌ها در بلند مدت بیت کوین واقعی دریافت کنید.

3. Bitcoin Aliens
این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ارز دیجیتالی با پرداخت بیت کوین به ازای تکمیل هر مرحله است. با این حال در بین بازی با این برنامه مجبور به تماشای تعداد زیادی تبلیغ نیز می‌باشید.

این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های بازی در گوشی‌های آیفون است. در این بازی باید به دانیل دایالین کمک کنید تا بیگانگان را بکشد و در ازای آن بیت کوین رایگان دریافت کنید. بیت کوین‌ها به صورت مستقیم به آدرس کیف پول بیت کوین شما ریخته می‌شوند. برای دریافت بیت کوین باید حداقل 20000 ساتوشی داشته باشید.

4. Storm Play

با استفاده از اپلیکیشن Storm Play می‌توانید به راحتی بیت کوین و اتریوم کسب کنید. برای به دست آوردن بیت کوین باید بازی کنید، فیلم تماشا کنید، یا تعدادی وظیفه از لیست وظایف را انجام دهید و سپس ارز دیجیتالی جایزه بگیرید. این اپلیکیشن ارزهای دیجیتالی جایزه شما را به صورت مستقیم در کیف پول مورد نظرتان می‌ریزد. این برنامه تنها برای گوشی‌های اندروید قابل استفاده است.

5. Earn.com
Earn.com یک شبکه اجتماعی مبتنی بر بیت کوین است که کاربران را قادر می سازد با انجام وظایف رقابتی و پاسخ به ایمیل ها، بیت کوین کسب کنند. در این برنامه، می‌توانید مقادیر کمی از بیت کوین را با پیوستن به لیست افرادی که دارای مهارت‌های مشابه هستند، کسب کنید. این برنامه هم اکنون در اندروید و IOS در دسترس است.

6. Bituro
در این اپلیکیشن با تکمیل وظایف کوچک و تماشای فیلم قادر به دریافت بیت کوین و اتریوم می‌باشید. در این برنامه برای کسب بیت کوین باید امتیاز کسب کنید. ثبت نام در این اپلیکیشن از طریق توییتر، فیسبوک و گوگل امکان پذیر است، در صورت ثبت نام 100 امتیاز جایزه می‌گیرید. Bituro هم اکنون برای گوشی‌های اندروید و IOS در دسترس است.

7. BitForTip
این برنامه یک پلت فرم آنلاین است که در صورت مفید واقع شدن کمک‌های شما بیت کوین پرداخت می‌کند. در این برنامه هر کسی می‌تواند از هر چیزی سوال کند و در صورت دریافت جواب درست به پاسخ دهنده یک tipped به صورت بیت کوین بدهد. این پلتفرم در 11 زبان در دسترس است و یک راه آسان برای کسب بیت کوین است.

8. Free Bitcoin
کاربران برای کسب بیت کوین در این برنامه باید یک بازی ساده انجام دهند و آگهی‌های تبلیغاتی میان آن را نیز تماشا کنند. این اپلیکیشن در هر ساعت بازی تقریبا 5000 ساتوشی کسب می‌دهد که در صورت کسب تعداد بیشتری از آن یک بیت کوین رایگان به کیف پول بیت کوین شما واریز می‌کند.

از اینکه با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم، در صورت هرگونه اطلاع از اپلیکیشن‌های دریافت بیت کوین رایگان گوشی‌های اندروید و IOS لطفا نظرات خود را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز بهره‌مند شوند.

 

روش 3 : دریافت ارز دیجیتال و بیت کوین رایگان از ایر دراپ ها

به ارز های دیجیتالی که بعضی از سایت ها و شرکت های دارنده ارز دیجیتال به منظور تشویق کاربران خود به خرید یک نوع از انواع ارز دیجیتال و یا ادامه فعالیت در آن به کاربران پرداخت می شود اصطلاحا ایردراپ گفته می شود که توسط استارتاپ های بنا شده بر اساس شبکه بلاک چین که در کیف پول آنها قرار دارد و یا از طریق بعضی از کیف پول ها و پلتفرم های معاملاتی به کاربران آن ها پرداخت می شود .

ایردراپ ها به دو صورت این پرداخت را انجام می دهند که در حالت اول بدون اطلاع قبلی و به صورت غیر قابل پیش بینی توسط شرکت مربوطه به کیف پول کاربران آن پرداخت می شود ، اما در حالت دوم که به آن ایردراپ با اطلاع قبلی نیز گفته می شود صاحبان شرکت ها و یا استارتاپ ها به کاربران خود مقداری ارز دیجیتال رایگان به عنوان پاداش یا جایزه آن ها در ازای انجام یک کار مشخص پرداخت می کنند .

شرکت ها ایردراپ ها را معمولا با هدف تشویق کاربران خود به فعالیت و خرید و فروش یک رمز ارز مشخص مانند بیت کویت ، اتریوم و … پرداخته و یا ترغیب دیگران برای فعالیت در این بازار ارائه می دهند .

برای پیدا کردن این گونه سایت ها در گوگل کلمه free bitcoin air drop را جست و جو کنید

میتوانید به جای بیت کوین از ارز های تازه وارد و ناشناخته تر که مبلغ پایینی دارند استفاده نمایید

 

روش 4 : ارز رایگان Q

 

 

برای دریافت رایگان توکن کیو ، همچنین میتوانید از لینک دعوتنامه ای که دوستانتان برایتان میفرستند استفاده کنید. در صورتی که هیچکدام از دوستانتان ثبت نام نکرده اند، لینک دعوت را در قسمت نظرات کاربران در پایین همین صفحه از ما بخواهید.
بعد از اینکه ثبت نام کردید، تقریبا مقدار 1500 کیو به طور رایگان به شما تعلق میگیرد. میتوانید با دانلود کردن برنامه Q Initiative در گوگل پلی یا اپ استور یا سایت های دانلود اپلیکیشن و یا دعوت کردن دیگران به سایت با استفاده از لینک دعوت خود، توکن های بیشتری دریافت کرده و همهی این توکن ها را در کیف پول اختصاصی خود ذخیره کنید. بعد از پایان سومین فاز و پیش رفتن برنامه مطابق پروژه ی زمانبندی شده که در صفحه جدول زمانی معرفی کردهایم، این ارز قابل برداشت خواهد بود و در صرافیهای معتبر هم قابل تبادل خواهد بود، درست مانند بیتکوین، اتریوم، ریپل و سایر ارزهای دیجیتال

تنها سه مرحله ی دیگر پیش رو دارید.
– ایمیلی برای شما ارسال میشود. ایمیل خود را تأیید (وریفای) کنید.
– لینک دعوت اختصاصی خود را برای پنج نفر از دوستان خود بفرستید.
– دوستان خود را که برای آنها دعوتنامه فرستادهاید، تأیید کنید.
روش دریافت رایگان ارز دیجیتال رایگان کیو.
شما میتوانید در طی مدت 14 روز آینده، حداکثر 5 نفر از دوستان خود را دعوت کرده و تاییدشان کنید.در این صورت برای دعوت هر یک از این 5 نفر مبلغی حدود 176،1 Q را ذخیره میکنید. این دعوت که از سوی شما انجام میشود، به آنها امکان میدهد تا Q ها را هر چه زودتر رزرو کرده و به گسترش شبکهی خود و Q Initiative کمک کنید

 

شما چه راه هایی برای دریافت ارز دیجیتال رایگان سراغ دارید ؟ از قسمت نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

5 پاسخ برای “ارز دیجیتال رایگان / آموزش دریافت ارز دیجیتال رایگان بیت کوین اتریوم داج کوین و صد ها ارز دیگر به صورت رایگان”

  1. دوستان از طریق این لینک

    این برنامه رو نصب کنید و ارز کین دریافت کنین هر نیم ساعت وارد برنامه بشین و25تا ارز کین دریافت کنین هر موقع خواستین هم میشه برداشت کرد من تراست والت استفاده کردم برداشت کرد

  2. تمام این سایتهایی رو که در زیر می زارم ، چندین ساله کار میکنم و پرداختهای منظم و بعضی هاشون در لحظه به میکرو ولت فوست پی دارن.مطمئن و ۱۰۰٪ مورد تایید..

  3. ارزش بیت کوین تو کمتر از ۵ سال ۱۶۰۰۰ برابر شد. قبلا کسی به بیت کوین اهمیت نمی‌داد
    الان چه ارزشی پیدا کرده.
    ترون هم خیلی زود به همچین رشدی میرسه. اگر در مورد ترون نمی دونید برید تو گوگل سرچ کنید و اطلاعات تون رو بالا ببرید
    بطور خلاصه بگم داره روی این ارز کار میشه تا ارزشش، بالا بره در حال حاضر شما می‌توانید بصورت رایگان و بدون هیچ کار خاصی صاحب 300 ترون مجا نی بشید
    پس اگه میخوای چند سال دیگه میلیاردر بشی همین الان با گوشیت :

    ۱) از گوگل پلی ، اَپ استور یا بازار ، برنامه trolink pro رو دانلود و نصب کن

    ۲) بعد از نصب برنامه ، در صفحه ی اول روی گزینه creat account کلیک کنید و یک نام کاربری بسازید و گزینه next stop رو بزنید حالا باید گذر واژه ای از *اعداد*حروف کوچک*حروف بزرگ* انتخاب کنید

    ۳) ۱۲ کلمات انگلیسی نشون میده که حتما باید به ترتیب یادداشتشون کنید ( نمیشه ازش اسکرین شات گرفت). 12تا لغت هست که باید بدونید هر لغت در خانه چندم هست

    ۴) تو مرحله ی بعد ازت میپرسه اون کلمه که یادداشت کردی کجای صفحه و کدوم شماره بود
    وارد کیف پول که شدی :
    سَمت راست پایین صفحه روی گزینه my کلیک کن.
    بعد گزینه friend invitetion رو بزن
    میری صفحه ی بعدی
    گوشه بالا سَمت راست یه گزینه زرد رنگ است به اسم claim rewards رو بزن حالا باید حتما کُد معرفی داشته باشی تا ۳۰۰ ترون جایزه رو بهت بده
    کُد معرف ( n2wN ) توجه کنید حتما باید n و w حروف کوچک و N حروف بزرگ انگلیسی باشه. بعد دکمه confirm و بزنید و تمام.
    ۳۰۰ ترون رایگان دریافت میکنید. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.