✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود افزونه هوش مصنوعی خلق و ویرایش تصاویر | پلاگین AI Image Pro برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود افزونه هوش مصنوعی خلق و ویرایش تصاویر | پلاگین AI Image Pro برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات افزونه :
✅ نام افزونه : دانلود افزونه هوش مصنوعی خلق و ویرایش تصاویر | پلاگین AI Image Pro برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

معرفی افزونه AI Image Pro

AI Image Pro یک افزونه تمام عیار در زمینه خلق و ویرایش تصاویر به کمک هوش مصنوعی است که برای اولین بار دراِن گیگ ارائه می شود ؛ به کمک این افزونه شما می توانید با API های OpenAi و Stable Diffusion تصاویر فوق العاده و زیادی برای وبسایت تان خلق کنید ، فیلتر های رنگی بر روی تصاویر خودتان اعمال کنید و حتی تنظیم رنگ حرفه ای بر روی تصاویر داشته باشید.

6476577c30d914920d0d1749.jpg

طبق تست های متعددی که انجام داده ایم ، امکان استفاده از این افزونه در هاست های داخلی وجود دارد.

 

ویژگی های شاخص افزونه AI Image Pro :

  • تمامی مدل های خالق تصویر هوش مصنوعی را در یک افزونه داشته باشید : به کمک این افزونه می توانید API مدل های هوش مصنوعی را همانند OpenAi و Stable Diffusion را در تنظیمات این افزونه وارد کنید و دسترسی کامل و حتی بیشتر به امکانات طراحی و ویرایش تصاویر داشته باشید.
  • هماهنگ شده با مدل هوش مصنوعی DALL-E : با این مدل هوش مصنوعی می توانید تصویر خلق کنید ، ویرایش کنید و تصاویر خود را بازآفرینی کنید.
  • هماهنگ شده با مدل هوش مصنوعی Stable Diffusion (Stability.ai) :‌ با این مدل هوش مصنوعی می توانید تصاویر فوق العاده ، خلاق و زیبایی برای وبلاگ ها و برگه های خود تولید کنید و همچنین میزان خلاقیت تصاویر تولیدی را تغییر دهید.
  • با یک کلیک ، فیلتر های رنگی زیادی بر روی تصاویر اعمال کنید : در بخش ویرایشگر این افزونه به فیلتر های رنگی زیادی دسترسی دارید که می توانید بر روی تصاویر خلق شده توسط هوش مصنوعی و سایر تصاویری که کتابخانه خود دارید ، اعمال کنید.
  • دسترسی به امکانات زیادی برای تنظیم رنگ تصاویر :‌ می توانید تصاویر خود را بلور کنید ، یا غلطت رنگی (کنتراست) تصاویر را کم و زیاد کنید و به بسیاری از ویژگی های رنگی تصاویر دسترسی داشته باشید و بدون مراجعه به فتوشاپ و یا سایر نرم افزار های ادیتور عکس ، ویرایش تصویر خود را پیشخوان وردپرس خود انجام دهید.
  • هماهنگ شده با ویرایشگر گوتنبرگ : بدون خارج شدن از محیط ویرایشگر گوتنبرگ ، تصاویر خود در لحظه و با ویرایشگر پاپ آپی ویرایش کنید و یا برای مقالات خود تصاویر فوق العاده خلق کنید.
  • هماهنگ شده با ویرایشگر کلاسیک : اگر به ویرایشگر کلاسیک عادت دارید نگران نباشید این افزونه به طور کامل این ویرایشگر هماهنگ شده و می توانید همانند ویرایشگر گوتنبرگ ، بدون خارج شدن از محیط ویرایشگر کلاسیک ، تصاویر خود را ویرایش کنید و یا تصاویر فوق العاده ای خلق کنید.
  • UI/UX حرفه ای در پیشخوان وردپرس : با فعال سازی این افزونه نه تنها فونت ایران سنس به جهت زیبایی پیشخوان شما اعمال می شود بلکه محیط ویرایشگر طبق اصول طراحی UI/UX طراحی و آماده سازی شده است.
  • برش زدن تصاویر : تصویر خود را به راحتی هر چه بیشتر برش بزنید و نسبت 1 به 1 بر روی تصاویر خود اعمال کنید.
  • تاریخچه ویرایش : تغییراتی که بر روی تصاویر خود اعمال کرده اید را دنبال کنید و نسخه های قبلی ویرایش خود را ببینید.
  • سفارشی سازی افزونه : تنظیم پذیری فوق العاده افزونه ، این امکان رو به شما می دهد که افزونه را مطابق نیاز ها و میزان استفاده خود از افزونه ، سفارشی سازی کنید.
647654dbdef42f517f039d12.jpg
نسخه 2.3.0 : 
توسعه طول و عرض تصویر به کمک Stability.ai
اضافه شدن هوک های تنظیم اعتبار کاربر برای هماهنگی با سیستم پرداخت وبسایت
تنظیم ابعاد پیشفرض تولید تصویر برای Dalle و Stable Diffusion
رفع باگ

نسخه 2.0.3 : 
رفع باگ پارامتر شورت کد فرانت-اند 

نسخه 2.0.1 :
اضافه شدن قابلیت Stable Diffusion model SDXL v1.0 به آخرین آپدیت مدل هوش مصنوعی
امکان خلق و ویرایش تصاویر در بخش جلویی وبسایت (frontend) به کمک شورت کد
مدیریت اعتبار کاربران در استفاده از ابزار هوش مصنوعی
اصلاح برخی از ترجمه ها

نسخه 1.1.2 :
انکود کردن برخی از فایل های افزونه به کمک ionCube

نسخه 1.1.1 :
رفع برخی از باگ های راستچین سازی افزونه
لایسنس گذاری افزونه با گارد اِن گیگ

نسخه 1.1.0 :
فارسی سازی و راستچین سازی افزونه طور کامل
✅ بخش دانلود :