✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود قالب ارائه رزومه و سایت شخصی رزومی | resumi برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود قالب ارائه رزومه و سایت شخصی رزومی | resumi برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات قالب :
✅ نام قالب : دانلود قالب ارائه رزومه و سایت شخصی رزومی | resumi برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

قالب رزومی | قالب شخصی رزومی | قالب رزومه رزومی | قالب resumi

معرفی قالب رزومی

قالب رزومی یک قالب وردپرسی ارائه روزمه وسایت شخصی کاملا ایرانی طراحی شده با المنتور و ویجت های اختصاصی است. 

بی شک امروزه المنتور انقلابی در دنیای طراحی وب ایجاد کرده و طراحان وب یا اشخاص با المنتور به راحتی میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن سایتی مطابق با سلیقه خود طراحی کنند و یا قالب های از پیش ساخته المنتوری را شخصی سازی نمایند قالب رزومی نه تنها با المنتور سازگار است بلکه بر پایه المنتور طراحی شده .به جرات این قالب سازگارترین قالب ارئه رزومه و سایت شخصی با المنتور میباشد. هسته قالب برای المنتور طراحی شده قالب رزومی قابلیت شخصی سازی بدون کد نویسی و دانش فنی را دارا میباشد. این امکان وجود دارد که دمو ها را به راحتی در المنتور شخصی سازی کنید و با استفاده از ویجت های آماده المنتور و ویجت های اختصاصی که برای قالب بصورت شخصی طراحی شده دموها ، صفحاتی از جمله صفحه بلاگ ، صفحه تک نوشته و غیره را بدون دانش فنی و در کمترین زمان شخصی سازی کرده و یا صفحات و دموهای جدید بسازید.

پوسته رزومی دارای دموهای تیره و روشن است هر چند میتوان تمام دمو ها را در المنتور به راحتی به تیره یا روشن تبدیل کرد.

قالب رزومی با توجه به موارد مورد نیاز ارائه یک سایت رزومه یا قالب شخصی طراحی شده اما با توجه به نیاز کاربران بصورت مداوم بروز رسانی و موارد جدید به پوسته اضافه خواهد شد.

با قالب رزومی در هر حرفه ای مهارت دارید بصورت حرفه ای رزومه خود را به کارفرما ارائه دهید.

تیم پشتیبان قالب رزومی در کمنتر از 3 ساعت از 9 صبح الی 9 شب پاسخگوی تیکت های شما خواهند بود.تمام تلاش تیم ما براین است که پشتیبانی  شایسته و حرفه ای به شما عزیزان ارائه دهیم.

جهت بررسی ویژگی های قالب حتما پیش نمایش قالب را مشاهده بفرمایید.

قبلا از شما بابت بازدید یا دانلود قالب سپاسگذاریم.

قالب وردپرس بصورت کامل با المنتور و ویجت های اختصاصی طراحی شده . تمام بخش ها قابلیت تغییر و شخصی سازی بدون کد نویسی با المنتور را دارد.

قالب رزومی دارای ویجت های اختصاصی المنتور بوده و این ویجت ها در حال گسترش میباشد . برخی از نمونه ویجت ها را در تصاویر زیر ملاحظه میفرمایید.

قالب رزومی کاملا وکنشگرا بوده و نمایش صحیح در موبایل و دسکتاپ دارد.

دیگر ویژگی های قالب رزومی را در پیش نمایش قالب ملاحظه بفرمایید.

تذکر مهم:

برخی از فایل های قالب رزومی کد شده و نیاز است روی سرور ماژل iomcube فعال باشد. شایان ذکر است این قابلیت در اکثر هاست های امروزی فعال میباشد.

قالب رزومی دارای سرویس گارد ژآکت بوده و فقط بر روی یک دامنه قابل نصب میباشد.

صفحه تک نمونه کارها صفحه المنتوری نبوده و قابل تغییر نیست.

 

بروز رسانی نسخه 1.0.2

  • بهبود کد نویسی قالب.
  • اضافه شدن فونت های فارسی به المنتور و امکان تغییر فونت هر ویجت بصورت جداگانه
✅ بخش دانلود :