✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود قالب پزشکی دکترمن | قالب Doctorman برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود قالب پزشکی دکترمن | قالب Doctorman برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات قالب :
✅ نام قالب : دانلود قالب پزشکی دکترمن | قالب Doctorman برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

قالب پزشکی دکترمن |‌ قالب سایت پزشکی دکترمن

معرفی قالب دکترمن

قالب دکترمن مخصوص راه اندازي وب سايت هاي پزشکي مي باشد و پزشکان مي توانند به کمک اين قالب فعاليت در فضاي وب را آغاز کنند و با بيماران خود تامل داشته باشند.شما به کمک قالب دکتر من مي توانيد يک مطب آنلاين را در فضاي مجازي مديريت نماييد از رزرو آنلاين وقت مشاوره تا ويزيت و تعرفه ها و قيمت هاي خدمات را شما مي تواند در اين قالب در معرض ديد بيماران خود قرار دهيد و بيماران مي توانند به راحتي و با کمک اين قالب براي خود وقت آنلاين رزرو نمايند.

با کمک فرم هاي مختلف که در اين قالب وجود دارد به راحتي کاربران مي توانند وقت خود را بصورت آنلاين گرفته و در ساعت معين شده حضور داشته باشند.

قالب دکترمن از فرم ساز قوي گرويتي فرمز پشتيباني مي کند و با افزونه محبوب و جذاب المنتور نيز سازگار مي باشد. اين قالب با انواع افزونه هاي وردپرس نيز تست شده و مشکلي ندارد.

بخش پنل تنظيمات يکي ديگر از قابليت هاي دکترمن مي باشد که کاربران مي توانند به راحتي صفحه اصلي قالب خود را به سليقه و تصاوير دلخواه و المان هاي مختلف چيده و آن را شخصي سازي نمايند.

صفحات مختلف و جذاب در اين قالب يکي ديگر از ويژگي هاي مي باشد که مي توانند با لينک دادن به اين صفحات محتواهاي خود را قرار دهند همچنين قابليت custom post type براي بخش مشتريان ما و بخش ديگر از قالب قرار داده شده است است که مي توانند مانند بخش نوشته ها در اين بخش نيز براي خود مطلب قرار دهند.

 

6551bf8b95d183ec950455c4.jpg

 

 

ویژگی های مهم قالب دکترمن :

 

  1. طراحی ساده با رابط کاربری روان
  2. سازگار با المنتور
  3. ساخت فرم های مختلف با افزونه گرویتی فرم
  4. اسلایدر های جذاب و زیبا
  5. دارای صفحات و برگه های مختلف
  6. قابلیت نوبت گیری آنلاین
  7. سازگار با انواع پلاگین های وردپرسی
  8. دارای بخش تم آپشن برای چینیش قالب به سلیقه خود

 

 

تغییرات نسخه :3.0
-- ایجاد فرم ثبت نوبت در صفحه اصلی
-- آپدیت پلاگین ها
✅ بخش دانلود :