✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود افزونه درگاه بانک پرداخت یار لرن دش | 14 درگاه پرداخت یکجا Learn Dash برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود افزونه درگاه بانک پرداخت یار لرن دش | 14 درگاه پرداخت یکجا Learn Dash برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات افزونه :
✅ نام افزونه : دانلود افزونه درگاه بانک پرداخت یار لرن دش | 14 درگاه پرداخت یکجا Learn Dash برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

افزونه درگاه بانک پرداخت یار لرن دش | 14 درگاه پرداخت یکجا Learn Dash

 

برای اولین بار بدون نیاز به ووکامرس

64863f3848dba3dd7c0e4bf1.png

معرفی افزونه درگاه پرداخت لرن دش

اگر شما نیز با لرن دش سر و کار دارید حتما می‌دانید که این افزونه به تنهایی کمی سنگین است و باید برای درگاه پرداخت آن ووکامرس نصب کرد که این باعث سنگینی بسیار بالای سایت شما خواهد شد. اما اینبار تیم آرش کمانگیر افزونه ای برای شما آماده کرده اند که می‌تواند به صورت مستقیم به درگاه پرداخت لرن دش متصل شود و شما برای اولین بار می‌توانید بدون ووکامرس سایت آموزشی خود را راه‌اندازی کنید.

 

سامانه آموزشی لرن دش

لرن دش (learn dash)  یکی از بهترین و قدرتمندترین پلاگین راه اندازی سایت آموزشی و آکادمی های آموزشی آنلاین می باشد. در حال حاضر چندین نسخه سیستم LMS در دنیا وجود دارد. یکی از بهترین سیستم LMS موجود در دنیا لرن دش است که به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته و روز به روز به تعداد کاربران این LMS افزوده می‌شود.  

امروزه شما میتوانیدبا استفاده از اینترنت بدون هیچ گونه محدودیت و مانعی در وب سایت خود تمامی دوره های آموزشی خود را به صورت آنلاین برگزار کنید و به افراد زیادی  کمک کنید تا از زمان و انرژی خود بیشترین بهره وری را داشته باشند و همچنین افراد بیشتری بتوانند از جای جای کشور از خدمات آموزشی شما بهره مند شوند.  

افزونه LearnDash یک افزونه دوره و آزمون ساز قدرتمند است که با داشتن آن خیالتان راحت است که می توانید هر نوع سایت آموزشی را که میخواهید راه اندازی کنید. شما با نصب افزونه لرن دش در سایت وردپرسی خودتان میتوانید یک آموزشگاه یا آکادمی جامع و کامل داشته باشید که مزایای فراوانی برایتان به ارمغان می آورد.

 

ما تیم برنامه نویسی آرش کمانگیر در ادامه پلاگین پرداخت یار را برای لرن دش را آماده کرده ایم که با  دقت تمامی نیاز های شما را بررسی کرده و امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان و کاربران محترم اِن گیگ قرار گیرد.

ویژگی های پلاگین پرداخت یار تیم آرش کمانگیر برای لرن دش:
 

  • نصب و فعالسازی راحت و آسان
  • سازگاری بالا با هر گونه سایت آموزشی و آکادمی اینترنتی
  • به صرفه بودن و پوشش دهی مناسب تمامی درگاه ها
  • سرعت بالای درگاه پرداخت
  • نمایش تراکنش های موفق صورت گرفته
  • استفاده از سه واحد پولی ریال ، تومان و هزار تومان
  • امکان تنظیم صفحه بازگشتی پس از پرداخت
  • امنیت بالا در تراکنش های کاربران

 

64832091201c17e453047a98.jpg

 

14 درگاه بانک محبوب ایرانی در یک پلاگین

 

مهمترین درگاه های بانکی در ایران در پلاگین پرداخت یار لرن دش قرار گرفته اند:

 

  1. بانک پاسارگاد
  2. بانک سامان
  3. بانک صادرات
  4. به پرداخت ملت
  5. بانک ملی
  6. بانک پارسیان
  7. پی پینگ
  8. سبزپی
  9. زرین پال
  10. بیت پی
  11. ای دی پی
  12. نکست پی
  13. آسان پرداخت
  14. زیبال

 

 

648415a82c72e4d51f0db106.jpg

 

چرا افزونه درگاه لرن دش تیم آرش کمانگیر؟

 

قطعا این را میدانید که تمام سایت هایی که خدمات آموزشی مانند:فروش دوره های مختلف آموزشی و برگزاری کلاس های مجازی و آفلاین دارند؛ به درگاه پرداختی مطمپن و آسان نیاز دارند تا کاربران سایت بتوانند به راحتی از خدمات آموزشی آن ها استفاده کنند و پرداخت خود را سریع و آسان انجام دهند. در واقع اگر سایت آموزشی شما، درگاه پرداخت نداشته باشد، امکان فروش دوره های آموزشی خود را نخواهد داشت. بنابراین اگر دوره را به صورت مجازی (آنلاین) ارائه می‌کنید، حتما باید از یک افزونه درگاه پرداخت مطمئن استفاده کنید. توجه داشته باشید که تیم برنامه نویسی آرش کمانگیر تمامی نیاز های شما و انتظاراتی که از این افزونه دارید را با دقت در نظر گرفته و به شما اطمینان میدهد که این افزونه ایرانی:

 

  1. سازگاری بالایی با سایت شما خواهد داشت
  2. امنیت بالایی را با آن تجربه خواهید کرد
  3. کاربران سایت شما میتوانند به سرعت پرداخت خود را انجام دهند
  4. استفاده از این افزونه برای تمامی کاربرانتان مثل آب خوردن خواهد بود

 

پس برای دانلود افزونه پرداخت لرن دش آرش کمانگیر تردید به دل راه ندهید!

 

برنامه نویسی شده مطابق با استانداردهای لرن دش و وردپرس

تیم آرش کمانگیر تمامی نیرو های متخصص و کاربلد خود را به کار گرفته تا بتواند افزونه درگاه بانک لرن دش را مطابق با تمامی متدهای روز  و همچنین استاندهای لرن دش(learn dash) و وردپرس(WordPress) برنامه نویسی کند و به کاربران خود این اطمینان را بدهد که دیگر جای هیچ نگرانی برای دریافت هزینه هاشان نداشته باشند.

 

 

✅ بخش دانلود :