✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود اسکریپت لایسنس گذاری و کدگذاری محصولات ژاکت | گاردینو را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود اسکریپت لایسنس گذاری و کدگذاری محصولات ژاکت | گاردینو آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات اسکریپت :
✅ نام اسکریپت : دانلود اسکریپت لایسنس گذاری و کدگذاری محصولات ژاکت | گاردینو
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

گاردینو | لایسنس گذاری و کدگذاری حرفه ای روی قالب ها و افزونه های اِن گیگ با یک کلیک | ساخت سریع اسکریپت گارد اِن گیگ

 

ضروری ترین ابزار برای فروشندگان محصولات در سایت اِن گیگ

 

با جلوگیری از کپی و استفاده غیرمجاز از محصولاتتون، فروشتون رو چندین برابر کنید و مانع کپی کردن سایر مارکت ها از محصولاتتون بشید

تمام محصولاتی که در سایت اِن گیگ قرار میگیرند، برای امنیت و جلوگیری از کپی برداری نیازمند لایسنس گذاری هستند و باید بخش هایی از قالب کد گذاری و قفل شوند.

با گاردینو دیگه نیازی نیست که زمانی برای کد گذاری و قفل افزونه خود بگذارید و به سرعت و در چند قدم ساده میتوانید لایسنس گارد اِن گیگ را روی محصول خود قرار دهید.

استفاده از این اسکریپت بسیار امن است همچنین با یکبار دانلود این محصول میتوانید برای تمامی محصولات خود از این اسکریپت استفاده کنید.

 

**توجه** این محصول به صورت آنلاین کدهای لازم برای شما را ایجاد خواهد کرد و اسکریپت سازنده کد به صورت مستقیم در اختیار شما قرار نخواهد گرفت


گاردینو چطوری کار میکنه؟

  • گاردینو یک سرویس آنلاینه با گرفتن توکن محصول اِن گیگی شما کلیه فایل های لازم برای اضافه شدن منوی ثبت لایسنس، تعیین موقعیت قرارگیری منو، بررسی صحت لایسنس، بررسی پیش نیازها برای فعالسازی لایسنس و حتی نمایش انواع پیام و هشدارها هنگام ثبت، فعالسازی و غیرفعال کردن لایسنس رو برای شما بصورت خودکار ایجاد میکنه.
  • بعد از اماده شدن اسکریپت گاردینو کافیه با اضافه کردن یک خط کد در فایل اصلی محصولتون، اسکریپت رو فراخوانی کنید و به همین راحتی کلیه امکانات موردنیاز برای مدیریت لایسنس به محصول شما اضافه شده.

 

توجه: گاردینو به شما این امکان رو میده تا با قرار دادن شرط بررسی فعال بودن محصول، هر جایی از محصول که دلتون خواست، وضعیت ثبت لایسنس رو بررسی کنید و در صورت فعال نبودن محصولتون، بخش هایی از اون رو غیرفعال کنید (مثلا در صورت عدم ثبت لایسنس، بخش تنظیمات قالب یا افزونه باز نشود) . همینطور یک قابلیت منحصر به فرد با نام کد جایگزین هم داره که میتونه کپی کردن و استفاده غیر مجاز از محصول شما رو به صفر برسونه!

 


ویژگی های گاردینو، سرویس قفل گذاری گارد اِن گیگ روی قالب ها و افزونه های وردپرسی
 

  1. ایجاد سریع کلیه فایل های مورد نیاز فقط با یک کلیک
  2. کدگذاری فایل های ایجاد شده برای جلوگیری از دور زدن سیستم لایسنس گذاری
  3. ذخیره تنظیمات مربوطه برای هر محصول و ایجاد فایل جدید با کدگذاری جدید با یک کلیک
  4. دارای قابلیت منحصر به فرد با عنوان کد جایگزین که به شما این امکان رو میده تا مطابق الزامات گاردینو بخشی از سورس کد محصولتون (حداکثر تا 3 بخش) را انتخاب کرده و اون بخش ها از سورس کد شما حذف شده و کد جایگزینی در اختیارتون قرار میگیره و کدهای اصلی فقط و فقط در صورتی در سورس کد شما استفاده خواهند شد که لایسنس محصول فعال شده باشه.
  5. گاردینو به صورت یک سرویس انلاین طراحی شده تا نیازی نباشه شما روی سرور لوکال خودتون اون رو پیاده سازی کنید و همینطور هر زمان بروزرسانی ای برای گاردینو منتشر بشه یا قابلیتی به اون اضافه بشه تنها کاری که نیازه بکنید اینه که وارد سرویس گاردینو بشید و روی گزینه ساخت اسکریپت کلیک کنید تا فایلهای مربوط به لایسنس گذاری روی محصول شما با امکانات جدید و آخرین بروزرسانی ها در اختیارتون قرار بگیره.

 

تغییرات نسخه 1.1.0 در تاریخ 1401/05/03 :  سازگاری با هاست های فاقد curl
تغییرات نسخه 1.0.2 در تاریخ 1401/04/12 :  رفع خطای نصب نبود کران
تغییرات نسخه 1.0.1 در تاریخ 1401/03/25 :  رفع مشکل استایل در سایت چند زبانه

 

✅ بخش دانلود :