✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود افزونه اتوماسیون پیامکی پژواک | پلاگین Pezhvak برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود افزونه اتوماسیون پیامکی پژواک | پلاگین Pezhvak برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات افزونه :
✅ نام افزونه : دانلود افزونه اتوماسیون پیامکی پژواک | پلاگین Pezhvak برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

افزونه پژواک | افزونه اتوماسیون پژواک | پلاگین پیامکی پژواک

معرفی افزونه اتوماسیون پژواک

 

  • برای استفاده از این افزونه باید افزونه پیامک وردپرس چاپار موجود در اِن گیگ نصب باشد
  • برای نصب از فعال بودن Source Guardian Loader روی هاست خود مطمئن شوید.
  • سازگاری با PHP نسخه 7.4 الی 8.1

 

افزونه اتوماسیون پیامکی پِژواک یک افزونه قدرتمند و کاملا بومی و ایرانی است که برای ارسال پیامک های زمانبندی شده طراحی شده است. با استفاده از این افزونه، شما می توانید پیامک هایی را زمانبندی کنید و در زمان مشخصی به مخاطبان خود ارسال کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا با استفاده از پیامک های زمانبندی شده، بهترین زمان برای ارسال پیام های خود را بررسی کنید و با افزایش ارتباط با مشتریان خود ترافیک و در نتیجه فروش وب سایت خود را متحول کنید. با این افزونه، مدیران وبسایت می توانند پیامک های خود را مدیریت کنند، زمانبندی کنند و حتی گزارش های جامعی از ارسال پیامک ها دریافت کنند. این افزونه به طور خودکار و بدون نیاز به مداخله دستی، پیامک های زمانبندی شده را ایجاد و ارسال می کند و شما می توانید بر روی استراتژی های بازاریابی خود تمرکز کنید.

 

64f313e49f9476ebd703e61d.jpg

ویژگی های کلیدی افزونه پِژواک

  • بی نهایت پیامک زمانبندی شده به ازای هر محصول
  • بی نهایت پیامک زمانبندی شده به ازای هر دسته بندی محصول
  • بی نهایت پیامک زمانبندی شده به ازای هر برچسب محصول
  • بی نهایت پیامک زمانبندی شده پس از ثبت نام کاربر در سایت
  • بی نهایت پیامک زمانبندی شده پس از ثبت نام کاربر به ازای نقش کاربری
  • زمانبندی بر اساس دقیقه، ساعت، روز، هفته، ماه، سال
  • تعیین تعداد یکبار/بی نهایت/سفارشی برای تکرار پیامک
  • زمانبندی محصولات/دسته بندی/برچسب/سفارش ووکامرس
  • زمانبندی محصولات/دسته بندی/برچسب ایزی دیجیتال دانلودز
  • غیر فعال سازی سیستم زمانبندی پیامک با یک کلیک
  • پشتیبانی از محصولات متغیر ووکامرس
  • سازگاری 100 درصدی با ووکامرس و ایزی دیجتال دانلودز
  • منوی حرفه ای و زیبا برای مدیریت پیامک های زمانبندی شده
  • سرعت بسیار بالا در شناسایی و زمانبندی پیامک ها
  • کدنویسی فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های جهانی
  • سازگار با تمامی قالب ها و افزونه های وردپرسی
  • سازگار با افزونه پیامک وردپرس چاپار

 

اگر با سیستم‌های ایمیل مارکتینگ مانند میلر لایت آشنا هستید، احتمالاً با ارسال ایمیل‌های اتوماسیونی یا ارسال ایمیل‌های زمانبندی شده پس از دانلود محصول آشنا هستید. اما در ایران، مشکلی وجود دارد. ایمیل به عنوان یک راه ارتباطی موثر با کاربران و مشتریان شناخته نشده است و اکثر کاربران ایرانی ایمیل‌های خود را با تاخیر بسیار بالا چک می‌کنند. بنابراین، برای برقراری ارتباط با مشتریان، ارسال پیامک‌های زمانبندی شده به صورت اتوماتیک و خودکار می‌تواند راه حل مناسبی باشد. معمولاً پس از عضویت کاربر در سایت شما یا پس از دانلود یک محصول خاص در سایت، می‌توانید پیامک‌های زمانبندی شده را به صورت اتوماتیک برای مشتری و کاربر سایت ارسال کنید. این روش، به دلیل چک شدن روزانه پیامک‌های موبایل توسط کاربران، راهی سریع و موثر برای برقراری ارتباط با مشتریان است. حتی پس از اتمام کمپین ارسال پیامک، ممکن است که مشتریان پیامک را باز کنند و آن را مشاهده کنند، در حالی که ایمیل‌ها به تاخیر افتاده و ممکن است که به موقع خوانده نشوند.

با ارائه یک مثال، می خواهیم مفهوم و کاربرد افزونه اتوماسیون پیامکی پژواک را برای شما توضیح دهیم. این افزونه به شما امکان می دهد بعد از یک سال از دانلود پکیج توسط کاربر، به طور خودکار یک پیامک حاوی متن دلخواه شما را برای کاربر ارسال کند. به عنوان مثال، در متن پیامک می توانید به مشتری عزیز اعلام کنید که یک سال پیش پکیج گرمایشی دانلوداری کرده است و موعد بازبینی و سرویس دستگاه رسیده است. با کلیک بر روی لینک می تواند از تخفیف ۱۰٪ برای سرویس پکیج خود استفاده کند. این روش اطلاع رسانی به مشتریان می تواند به رشد کسب و کار کمک کند و می تواند در سال های بعدی ادامه یابد. با استفاده از افزونه پژواک می توانید پیامک های مختلفی را در بازه های زمانی متفاوت به کاربران ارسال کنید. این روش بازاریابی اینترنتی می تواند اطمینان دانلود را افزایش دهد، مثلا می توانید به کاربران پیامکی دریافت کنند که یک روز بعد از ثبت نام در سایت خوش آمد می گویند، یا پیامکی در مورد تصاویر شرکت در نمایشگاه و صفحه درباره ما ارسال کنید. همچنین می توانید پس از دو هفته، محتوای آموزشی را برای مشتریان ارسال کنید و بعد از سه هفته با ارسال پیامک حاوی کد تخفیف، مشتری را ترغیب به دانلود کنید.

با استفاده از افزونه پژواک شما می‌توانید به طور اتوماتیک و در زمان مناسب، ارتباط مستمری با مشتریان خود برقرار کنید. این روش ساده و کارآمد، به شما امکان می‌دهد تا با کمترین هزینه و در کمترین زمان، با مشتریان خود در ارتباط باشید و اهداف بازاریابی خود را دنبال کنید. ارسال پیامک به صورت زمانبندی شده برای اهداف بازاریابی، مزایا و فواید زیادی به همراه دارد. در زیر چند مورد از این مزایا را برای شما بیان می کنم:

  1. بهبود ارتباط با مخاطبان: با ارسال پیامک های زمانبندی شده، شما می توانید به طور منظم با مخاطبان و مشتریان خود در ارتباط باشید. این به شما کمک می کند تا ارتباط مستمر و قویتری با مشتریان وب سایت خود داشته باشید.
  2. افزایش نرخ بازدهی: با استفاده از ارسال پیامک های زمانبندی شده، می توانید بهترین زمان برای ارسال پیام های خود را تعیین کنید و در زمانی که مخاطبان بیشترین تمایل به خواندن پیامک ها دارند، آنها را ارسال کنید. این باعث می شود نرخ بازدهی پیامک ها بهبود یابد.
  3. افزایش درآمد و فروش: با ارسال پیامک های زمانبندی شده، می توانید به مخاطبان خود پیشنهادها، تخفیفات و فرصت های ویژه را ارائه دهید. این کمک می کند تا مخاطبان به شما و محصولات یا خدمات شما علاقه مند شوند و احتمال دانلود آنها افزایش یابد.
  4. بهبود ارتباط با مشتریان: با ارسال پیامک های زمانبندی شده، می توانید به مشتریان خود پیام های تبریک، تشکر، یادآوری و اطلاع رسانی را ارسال کنید. این کمک می کند تا ارتباط مستمر و مثبتی با مشتریانتان برقرار شود و احساس رضایت و ارتباط نزدیکی با شما داشته باشند.
  5.  صرفه جویی در زمان و هزینه: با استفاده از ارسال پیامک های زمانبندی شده، شما می توانید زمان و هزینه های مربوط به ارسال پیامک را به حداقل برسانید. بدون نیاز به ارسال دستی هر پیامک، می توانید پیامک ها را به طور خودکار و در زمان مناسب ارسال کنید.

 

برخی از سناریوهایی که با پِژواک می توانید به راحتی انجام دهید:

  • امکان ارسال پیامک زماندار تشویقی/کد تخفیف برای کاربران جدید
  • امکان یادآوری اقساط برای دانلوداران محصولات ووکامرس
  • امکان ارائه کد تخفیف به دانلودارانی که حداقل مبلغی سفارش آنها از حد معینی بیشتر باشد
  • امکان ارسال پیامک برای شرکت در نظر سنجی محصولات دانلوداری شده. مثلا شما می توانید تعیین کنید که پس از x روز از دانلود به مشتری پیامکی برای شرکت در نظر سنجی ارسال بشه.
  • امکان ارسال پیامک زمانبندی برای کاربران بر اساس نقش کاربری. مثلا کاربرانی که دارای نقش دانلودار هستند یک کد تخفیف دریافت کنند و کاربرانی که دارای نقش فروشنده باشند کد تخفیف دیگری دریافت کنند
  • و…

 

 

سوالات متداول 

برای استفاده از این افزونه نیاز به افزونه خاصی هست ؟

بله، به دلیل اینکه افزونه پِژواک یک ادان برای افزونه پیامک وردپرس چاپار است شما باید حتما قبل از فعال سازی پِژواک افزونه پیامک وردپرس چاپار را نصب و فعال کنید. 

حداقل زمان برای ارسال پیامک زمانبندی شده چقدر است ؟

حداقل زمان برای ارسال پیامک زمانبندی شده 1 دقیقه است. یعنی شما می توانید پیامک را به شکلی تنظیم کنید که یک دقیقه پس از رخ دادن رویداد مورد نظر شما(ثبت نام کاربری، دانلوداری محصول و…) پیامک برای کاربر ارسال شود

آیا می توان از پِژواک برای یادآوری اقساط استفاده کرد ؟

بله به راحتی 🙂 یک قابلیت خیلی کاربردی در پِژواک وجود دارد که شما با استفاده از آن به راحتی می توانید برای مشتریانی که محصولات قسطی دانلوداری می کنند پیامک های یادآوری اقساط ارسال کنید.

آیا پژواک از ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی پشتیبانی می کند ؟

بله، افزونه اتوماسیون پیامکی پِژواک به صورت کامل و صد درصدی از ارسال به صورت پترنی(الگو) پشتیبانی می کند و اگر سامانه پیامکی شما از ارسال به صورت پترنی پشتیبانی کند(تقریبا تمامی درگاه های پیامکی از این قابلیت پشتیبانی می کنند) می توانید پیامک ها را به صورت پترنی برای کاربران ارسال کنید.

آیا امکان مشاهده و مدیریت پیامک های زمانبندی شده وجود دارد ؟

بله، تمامی پیامک هایی که زمانبندی می شوند را شما می توانید مشاهده و مدیریت کنید. 

امکان تنظیم پیامک زمانبندی شده برای شماره های سفارشی وجود دارد ؟

بله، یکی از قابلیت های خیلی خوبی که در پِژواک وجود دارد قابلیت تنظیم پیامک زمانبندی شده برای شماره های سفارشی است. به این صورت که شما می توانید به صورت دستی پیامک های زمانبندی شده برای شماره های مد نظر خود ایجاد کنید.

 

نسخه 1.0.0 - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
با افتخار برای ایران منتشر شد !
✅ بخش دانلود :