✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود افزونه خبرنامه ایمیل چکاوک | پلاگین Chakavak Plugin برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود افزونه خبرنامه ایمیل چکاوک | پلاگین Chakavak Plugin برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات افزونه :
✅ نام افزونه : دانلود افزونه خبرنامه ایمیل چکاوک | پلاگین Chakavak Plugin برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

افزونه ایمیل چکاوک |‌ افزونه جمع آوری ایمیل چکاوک 

 

معرفی افزونه چکاوک

چکاوک یک افزونه برای وردپرس است که به شما امکان می‌دهد به راحتی ایمیل‌ها را جمع آوری کنید و از آنها برای تبلیغات هدفمند و افزایش ترافیک و درآمد خود استفاده کنید. راه های مختلفی برای جمع آوری ایمیل های کاربران وجود دارد. شما می توانید لینک دانلود یک فایل را به ازای دریافت ایمیل کاربر در اختیار او قرار دهید و یا فرم های خبرنامه ایمیلی را در قسمت های مختلف وب سایت خود قرار دهید. چکاوک از هر دو روش پشتیبانی می کند و شما می توانید خیلی راحت و با طراحی کمپین های ایمیلی متنوع با شرایط و ظاهر کاملا دلخواه ایمیل های کاربران را جمع آوری کنید. 

65126d94d037e90a7909ac98.jpg

قابلیت های کلیدی چکاوک:

  • امکان طراحی بی نهایت فرم کمپین با شرایط کاملا دلخواه
  • طراحی کمپین ها با المنتور و با چند کلیک – اولین بار در دنیا
  • قابلیت فرم ساز اختصاصی و پیشرفته چَکاوک با فیلد های متنوع
  • امکان طراحی بی نهایت فرم کمپین در هر برگه
  • پشتیبانی از قابلیت دانلود فایل به ازای دریافت ایمیل
  • کمپین های دو حالته – خبرنامه ایمیل یا ارائه فایل به ازای دریافت ایمیل
  • تایید دومرحله ای ایمیل برای جلوگیری از عضویت ربات ها
  • پشتیبانی از فرم های کمپین به صورت پنجره ی شناور(Popup)
  • پشتیبانی و یکپارچگی با سرویس های مطرح Mailerlite و Mailchimp
  • پیاده سازی قابلیت لغو اشتراک از کمپین
  • پشتیبانی از عضویت کاربر در سایت با نقش کاربری مشخص
  • قابلیت تغییر فونت، رنگ، استایل و… متن ها
  • قابلیت تغییر متن تمامی المان های کمپین (ورودهای متنی و…)
  • فوق العاده سریع و مطابق با استانداردهای جهانی
  • سازگاری با تمامی قالب های استاندارد وردپرس

 

چَکاوک یک افزونه وردپرس است که به وب مستران کمک می‌کند تا نیازهای جمع آوری ایمیل خود را برطرف کنند. این افزونه امکان جمع آوری ایمیل‌ها را با استفاده از ارائه فایل رایگان به ازای دریافت ایمیل فراهم می‌کند. به این ترتیب، شما می‌توانید لیستی از ایمیل‌های کاربران خود را جمع آوری کنید و از آنها برای ارسال خبرنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

علاوه بر این، چَکاوک به وب مستران امکان ایجاد خبرنامه‌های متنوع ایمیلی را می‌دهد. شما می‌توانید طرح‌بندی‌های مختلف برای خبرنامه‌هایتان طراحی کنید و با استفاده از این افزونه، کمپین های زیبا و جذابی را برای جمع آوری ایمیل طراحی کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا نیازهای بازاریابی و ارتباط با مخاطبانتان را به بهترین شکل ممکن برآورده کنید.

به طور خلاصه، چَکاوک با ارائه قابلیت جمع آوری ایمیل و ایجاد خبرنامه‌های متنوع ایمیلی، به وب مستران امکاناتی قدرتمند را می‌دهد. این افزونه به شما کمک می‌کند تا ترافیک و درآمد وب سایت خود را افزایش دهید، ارتباط مستقیم با کاربران داشته باشید و نیازهای بازاریابی خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کنید.

 

 

مزایای جمع آوری ایمیل برای وب مستران و مدیران وب سایت

۱. ارتباط مستقیم با کاربران

با داشتن لیست ایمیل کاربران، شما می‌توانید به طور مستقیم با آنها در ارتباط باشید و نیازها و خدمات جدید خود را به آنها ارائه دهید.

۲ .افزایش ترافیک وب سایت

 با ارسال خبرنامه‌ها و اخبار مرتبط با وب سایتتان به کاربران، شما می‌توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و بیشترین استفاده را از محصولات یا خدمات خود ببرید.

۳ .افزایش فروش

 با ارسال پیام‌های تبلیغاتی و تخفیف‌های ویژه به ایمیل کاربران، شما می‌توانید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان جدید جذب کنید.

۴. ایجاد اعتماد

 ارسال خبرنامه‌های مرتب و مفید به کاربران، میزان اعتماد آنها را به شما و وب سایتتان افزایش می‌دهد و احتمال تبدیل شدن آنها به مشتریان وفادار را بالا می‌برد.

۵. تحقیقات بازاریابی

 با استفاده از ایمیل‌ها، شما می‌توانید نظرات و بازخوردهای کاربران را جمع آوری کنید و از آنها برای بهبود خدمات و محصولات خود استفاده کنید.

 

 

سوالات متداول قبل از دانلود چکاوک

آیا محدودیتی در تعداد کمپین ها وجود دارد ؟

خیر، شما می توانید بی نهایت کمپین با ظاهر و شرایط دلخواه ایجاد کنید. هیچ محدودیتی در تعداد و شرایط کمپین ها وجود ندارد.

برای استفاده از این افزونه حتما باید المنتور رو نصب داشته باشم ؟

خیر، چکاوک به المنتور وابستگی ندارد. اما اگر از المنتور استفاده می کنید می توانید کمپین ها را با المنتور نیز طراحی کنید. اما اجباری با استفاده از آن نیست و بدون المنتور و با روش کد کوتاه(Shortcode) همی می توانین کمپین ها را طراحی کنین

از المنتور برای طراحی صفحات مختلف وب سایتم استفاده می کنم، آیا با المنتور میشه کمپین های جمع آوری ایمیلی را طراحی کرد ؟

بله، این افزونه وابستگی به افزونه المنتور ندارد اما یکی از قابلیت های فوق العاده کاربردی چکاوک قابلیت طراحی کمپین های جمع آوری ایمیل با المنتور هست. یک ویجت اختصاصی طراحی کردیم که با استفاده از آن شما می توانید کمپین ها را خیلی راحت و با چند کلیک طراحی کنید. تنظیمات مختلفی برای ظاهر کمپین توسعه داده شده که با استفاده از آنها می توانید ظاهر کمپین را کاملا مطابق با سلیقه و ظاهر وب سایت خودتون طراحی کنید.

 

 

می خوام که بجز ایمیل اطلاعات دیگری را نیز از کاربر دریافت کنم، امکان آن فراهم هست؟

بله، افزونه چَکاوک یک فرم ساز داخلی بسیار پیشرفته دارد که شما می توانید در هر کمپین بجز ایمیل هر نوع اطلاعاتی که تمایل داشتین را نیز از کاربر دریافت کنید. فیلد های متنوعی(متنی، دکمه های رادیویی، لیست های کشویی و…) به صورت 100 درصدی پشتیبانی می شوند و شما می توانید برچسب، ظاهر و… آنها را سفارشی سازی کنید. همچنین امکان مشاهده این در سمت مدیریت برای شما عزیزان فراهم هست.

آیا چکاوک با ظاهر وب سایت من مطابقت دارد ؟

بله، چکاوک با تمامی قالب های استاندارد وردپرسی به صورت 100 درصدی سازگاری دارد. تنظیمات و قابلیت های مختلفی برای طراحی ظاهر کمپین توسعه شده است و شما می توانید کمپین را کاملا سفارشی سازی کنید و مطابق با سلیقه و ظاهر وب سایت خود ایجاد کنید.

قابلیت هایی نیاز دارم که در افزونه نیست، امکان توسعه آنها هست ؟

مزیت اصلی که چکاوک دارد این است که توسط یک تیم ایرانی توسعه داده شده است و به راحتی می توانید این افزونه را توسعه بدهیم و قابلیت های مختلف را به آن اضافه کنیم. کد نویسی این افزونه فوق العاده استاندارد است و بسیار پرسرعت و انعطاف پذیر است. اگر قابلیتی مد نظر شما که عمومیت دارد و برای سایر کاربران نیز مفید است پس از دانلوداری تیکت بزنین که پس از بررسی در نقشه راه افزونه قرار بگیرد و در سریعترین زمان برای شما کاربران عزیز آن را توسعه دهیم. هدف ما این است که محصولات واقعا قدرتمند و مفیدی را برای شما عزیزان توسعه بدهیم و در این راه به کمک شما نیاز داریم. مطمئن باشید که قابلیتی که مفید و کارا باشد را در سریعترین زمان توسعه می دهیم که توسط شما عزیزان استفاده شود و نیازهای بازاریابی و مارکتینگ شما را برطرف کند.

نسخه 1.0.0 - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
با افتخار برای جامعه ی وردپرسی ایران منتشر شد
✅ بخش دانلود :