✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود افزونه ووکامرس مرتب کننده دانلودها | پلاگین Woocommerce Downloads Arranger برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود افزونه ووکامرس مرتب کننده دانلودها | پلاگین Woocommerce Downloads Arranger برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات افزونه :
✅ نام افزونه : دانلود افزونه ووکامرس مرتب کننده دانلودها | پلاگین Woocommerce Downloads Arranger برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

مرتب کننده دانلودهای ووکامرس | Woocommerce Downloads Arranger | مرتب کردن دانلودهای ووکامرس

در افزونه ووکامرس محصولات مجازی که دانلودی هستند و شامل بیش از یک فایل هستند پس از آن که توسط کاربران دانلوداری شوند در صفحه حساب کاربری به شکل نامناسبی نمایش داده می‌شود و نام کلیه محصولات مجازی زیرشاخه محصولی اصلی به شکل زیر نمایان می شود:

5e88463d9c64b8005512801a.png قبل از نصب افزونه

در تصویر بالا صفحه دانلودهای ووکامرس به صورت پیش‌فرض را مشاهده می‌کنید. با استفاده از افزونه مرتب کننده دانلودهای ووکامرس می‌توانید این به هم ریختگی را به سادگی برطرف کنید تا نام اصلی محصول مجازی شما در راس یک جدول قرار گرفته و محصولات مجازی زیرشاخه محصول اصلی در ردیف های مرتبط با همان محصول اصلی، نمایش داده شود. افزونه مرتب کننده دانلودهای ووکامرس | Woocommerce Downloads Arrangement بهترین راهکار برای اصلاح بخش حساب کاربری سایت های فروشگاهی محصولات مجازی ووکامرس است که بدون کوچکترین نیازی به انجام تغییرات بیشتر، کلیه عملیات موردنظر را به طور خودکار روی سایت ووکامرسی شما اعمال می کند. 

5e884663f0c1a2005c7496f2.pngمرتب شدن فایل‌های دانلودی کاربر، پس از نصب افزونه

 

 همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید بعد از نصب و فعال‌سازی افزونه، بخش دانلودهای ووکامرس به شکل بسیار مرتب و زیبایی در خواهد آمد. مزیت بزرگ افزونه این است که نیاز به هیچ گونه تنظیمی از طرف شما نداشته و تنها با فعال کردن افزونه، بخش دانلودهای ووکامرس به شکل بالا تبدیل خواهد شد.

دانلوداران این محصول چه می‌گویند؟

5e88467f74aabe00417d1154.png
5e88468a9c64b8005e15fcd3.png

 

نسخه ۱.۳.۰
هماهنگی با افزونه پشتیبان نسخه ۲

نسخه ۱.۲.۰
 در این نسخه هماهنگی با افزونه پشتیبان به افزونه اضافه شده است.
 
نسخه ۱.۱.۰
 در این نسخه شورت‌کد [wcdlar_downloads] به افزونه اضافه شده است تا در صورتی که از افزونه‌های مدیریت تب‌های پنل کاربری ووکامرس استفاده می‌کنید بتوانید صفحه دانلود‌های مرتبی داشته باشید.  
✅ بخش دانلود :