✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود افزونه ویرایشگر فیلدهای صورتحساب ووکامرس | Woocommerce Easy Checkout Field Editor برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود افزونه ویرایشگر فیلدهای صورتحساب ووکامرس | Woocommerce Easy Checkout Field Editor برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات افزونه :
✅ نام افزونه : دانلود افزونه ویرایشگر فیلدهای صورتحساب ووکامرس | Woocommerce Easy Checkout Field Editor برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

افزونه ویرایشگر فیلدهای صورتحساب ووکامرس | Woocommerce Easy Checkout Field Editor

آسان‌ترین راهکار برای مدیریت و ویرایش فیلدهای صورتحساب ووکامرس

سازگار با تمام قالب‌های وردپرس محبوب دنیا

 

معرفی افزونه ویرایشگر فیلدهای صورتحساب ووکامرس

یک سلام ویژه به شما! شما که خالق وب فارسی هستید. شما که توسعه دهنده دنیای وب هستید. امروز قصد داریم یکی از بهترین افزونه‌های ووکامرسی رو با هم بررسی کنیم. افزونه‌ای که می‌تونه سایت ووکامرسی شما رو خیلی حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر کنه. پس بریم سراغ افزونه ویرایشگر فیلدهای صورتحساب ووکامرس (Woocommerce Easy Checkout Field Editor) تا قابلیت‌های بی‌نظیرش رو با هم بررسی کنیم. افزونه ویرایشگر فیلد پرداخت ووکامرس، یک ابزار جامع و پیشرفته برای افزودن، ویرایش و مدیریت فیلدهای صورتحساب ووکامرس است. هدف آن رسیدگی به تمام مسائل مربوط به فیلدهای صفحه پرداخت می‌باشد. به گونه‌ای که شما می‌توانید تمام فیلدهای صفحه پرداخت ووکامرس را حذف کنید، از ابتدا به سلیقه خود ایجاد کنید و آن‌ها را ویرایش و مدیریت کنید. فیلدهای دلخواه اضافه کنید و فیلدهای غیرضروری را حذف کنید. تا یک صفحه صورتحساب جذاب‌تر از همیشه داشته باشید.

 

امروز افزونه ویرایشگر فیلدهای صورتحساب ووکامرس (Woocommerce Easy Checkout Field Editor) تحت لایسنس GPL توسط تیم ناگاتم به طور %100 فارسی‌سازی، بومی‌سازی، بهینه‌سازی و راست‌چین شده است. این افزونه در سایت اصلی با قیمت 24 دلار آمریکا (1,250,000 تومان) به فروش می‌رسد. در حالی که می‌توانید این طلای گران‌بها را از تیم ناگاتم با کمترین قیمت در سایت اِن گیگ دانلوداری نمائید. لازم به یادآوری است که، لایسنس اورجینال افزونه ویرایشگر فیلدهای صورتحساب ووکامرس  قبل از انتشار توسط مدیریت محترم اِن گیگ تأیید شده است.
 

649944bdfb99af206500362e.png

افزونه ویرایشگر فیلدهای صورتحساب ووکامرس به شما امکان می‌دهد فیلدهای پرداخت را در فروشگاه ووکامرس خود اضافه، ویرایش و حذف کنید. می‌توانید از آن برای افزودن فیلدهای سفارشی، تغییر برچسب‌های فیلدهای موجود و تنظیم مجدد ترتیب فیلدها استفاده کنید. این افزونه وردپرس همچنین از انواع فیلدها از جمله فیلدهای متنی، فیلدهای انتخابی، فیلدهای چک باکس و فیلدهای تاریخ پشتیبانی می‌کند.


اگر به دنبال راهی برای سفارشی‌سازی فیلدهای پرداخت در فروشگاه ووکامرس خود هستید، افزونه Woocommerce Easy Checkout Field Editor وردپرس یک گزینه عالی است. استفاده از آن آسان است و ویژگی های متنوعی را برای کمک به شما در ایجاد تجربه پرداخت عالی برای مشتریان خود فراهم می کند.

ویژگی های افزونه Woocommerce Easy Checkout Field Editor:

  • می توانید اطلاعات بیشتری از مشتریان خود جمع آوری کنید، که می‌تواند به شما کمک کند تا نیازهای آنها را بهتر درک کنید و تجربه دانلود شخصی تری را برای آن‌ها فراهم کنید.
  • می‌توانید فرآیند پرداخت را با ساده‌تر کردن و استفاده آسان‌تر از آن بهبود بخشید.
  • می‌توانید با سهولت در تکمیل دانلود مشتریان، فروش خود را افزایش دهید.
  • اگر علاقه مند به استفاده از افزونه Woocommerce Easy Checkout Field Editor هستید، می‌توانید آن را با قیمت مناسب از سایت اِن گیگ تهیه نمائید.

 

تغییرات جدیدترین نسخه‌های ویرایشگر فیلدهای صورتحساب ووکامرس: (آخرین نسخه: 2.8.9)

تغییرات نسخه نهایی:
جدید: ارائه ویرایشگر فیلدهای صورتحساب ووکامرس توسط تیم ناگاتم
اصلاح: بیش از 100 اشکال راستچین توسط تیم ناگاتم
اصلاح: رفع چند مشکل php در عملکرد افزونه در سایت‌های راستچین
اصلاح: عدم کارکرد صحیح کارمزدهای درصدی بر روی فیلدهای دراپ‌دان و چک‌باکس
بهبود: بازبینی و بازنویسی بیش از 1039 کلمه ترجمه‌های فارسی افزونه توسط تیم ناگاتم

 

تیم ناگاتم در اِن گیگ با افتخار تقدیم می‌کند

✅ بخش دانلود :