✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود افزونه کاربردی جدول قیمت | پلاگین ARPrice Pricing Table برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود افزونه کاربردی جدول قیمت | پلاگین ARPrice Pricing Table برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات افزونه :
✅ نام افزونه : دانلود افزونه کاربردی جدول قیمت | پلاگین ARPrice Pricing Table برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

جدول قیمت حرفه ای و فارسی

ARPrice – Responsive WordPress Pricing Table

اگر یک وب سایت تجاری / شرکتی طراحی کرده اید حتما پیش آمده که برای طراحی جدول قیمت با مشکلاتی مواجه شده اید . مانند قابل قبول نبودن استایل ، زمانبر بودن طراحی جدول ، مشکلات در ویرایش قسمت ها ، رنگ بندی ، فونت ها فارسی ، سازگار کردن استایل جدول با قالب ، استفاده از افزونه های رایگان که ساده یا نسخه ابتدایی هستند و و و . با افزونه ای که مشاهده میکنید می توانید جدول های قیمت به صورت حرفه ای ایجاد کنید , از قالب های آماده استفاده کنید و مهمتر از همه با استفاده از تور ابتدایی کار با افزونه براحتی با کلیه قسمت ها و ابزار ها آشنا شوید . 

5eb74c28c5d32501dd1961a6.png

بعد از نصب افزونه قالب های بسیار حرفه ای و زیبا برای استفاده شما نمایش داده خواهد شد که براحتی میتوانید بعد از انتخاب قالب اقدام به سفارشی سازی آن کنید .

از دیگر ویژگی های این افزونه جدول قیمت پشتیبانی از قرار دادن ویدیو در جدول , تصویر , قابلیت تنظیم کلیه بخش ها جدول ایجاد شده به صورت حرفه ای از طریق پنل تنظیمات هر جدول , بی نهایت رنگ بندی و … نکته مهم: تیم توسعه پرو استایل برای راحتی کار شما بیش از 40 فونت فارسی را به پنل تنظیمات افزونه اضافه کرده تا بدون نیاز به کدنویسی فونت فارسی خود را برای قسمت های مختلف جدول تنظیم نمائید .

 

22 طرح اولیه آماده با قابلیت کپی و ویرایش (استفاده با یک کلیک)

 

61cf8ba5cbc8f33279424187.png
رفع کامل لود فونت های گوگل و فارسی
امکان استفاده از فونت های پیشفرض قالب سایت 
رفع مشکلات در بخش جاوا

Version 4.0.2 
    Added an option to disable toggle pricing effect
    Improved view of pricing table in Elementor Design Mode
    Fixed PHP version 8.1.x compatibility issues
    Other minor bug fixes

Version 4.0.1
    Fixed: Divi Theme Defer jQuery & jQuery Migrate Option conflict
    Other minor bug fixes
61cf8c614c9eb5319c756de2.png
✅ بخش دانلود :