✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و … | WordPress Automatic Plugin برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و … | WordPress Automatic Plugin برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات افزونه :
✅ نام افزونه : دانلود انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و … | WordPress Automatic Plugin برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

افزونه انتشار خودکار از chatgpt | افزونه اتوماسیون chatgpt و…

معرفی افزونه انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT

این پلاگین قادر است از سایت های محبوبی مانند یوتیوب و توییتر با استفاده از API آنها، یا از تقریباً هر وب سایت دلخواه توسط ماژول‌های جستجوی خودش، پست اضافه کند. هم‌اکنون هم می‌تواند محتوا را با استفاده از chatgpt تولید کند!

پلاگین وردپرس اتوماتیک قادر است پست هایی را از تقریباً هر وب سایتی به‌طور خودکار به وردپرس اضافه کند.

این پلاگین می‌تواند به طور خودکار پست‌هایی را از سایت‌های مختلف وارد وب‌سایت وردپرس شما کند. برای مثال می‌تواند از شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و توئیتر و… به روز شده و پست‌های جدید را به وردپرس شما وارد کند یا از سایت‌های دیگر با اسکریپ کردن صفحات، محتوا را جمع‌آوری و پست کند.

تا حالا شده به این فکر کنید که چه خوب میشد اگر یه پلاگین بود که برام نویسندگی میکرد؟ ، مطالب از سایت های مختلف جمع آوری میکرد و داخل سایت من با تغییرات دلخواهی که میخوام منتشر میکرد؟ ، پلاگین وردپرس خودکار دقیقا همین کارو برای شما انجام میده! ، شما کمپین هایی رو ایجاد میکنید و تنظیمات دلخواه با منبع دلخواه رو مشخص میکنید ، زمانبندی بهش میدین و باقی کار هارو این پلاگین براتون انجام میده ، حس لذت بخش کار با یک پلاگین وردپرس بدون مشکل و دقیق ، خیلی حس لذت بخشی خواهد بود …

کاربرد پلاگین‌های هوشمند در وردپرس به شکل فزاینده‌ای در حال افزایش است. این پلاگین‌ها می‌توانند به مدیریت وب‌سایت شما کمک کنند.

اطلاعات ورود به دمو :

username :  demo

password :  demo

 

ویژگی افزونه انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT

یک پلاگین وردپرس هوشمند می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌ها، وظایف خسته‌کننده‌ای مانند اضافه کردن محتوا را برای شما انجام دهد. مثلا می‌تواند از یک سرویس AI مانند GPT-3 استفاده کند تا مفاهیم و مقالات مرتبط با سرفصل‌های موجود در سایت شما را تولید کند.

این بدین معناست که شما فقط یک سرفصل را وارد می‌کنید و این پلاگین به صورت خودکار مقاله‌ای با 300 الی 400 کلمه بازتاب دهنده آن مفهوم را ایجاد می‌کند که البته باید توسط شما ویرایش و بازبینی شود. لذا می‌تواند زمان زیادی را صرفه‌جویی کند.

این پلاگین معمولا از یک واسط کاربری ساده استفاده می‌کند که شما می‌توانید سرفصل‌ها را وارد کنید و سپس مقاله تولید شده را مشاهده کنید. تعداد کلمات، لحن و نوع محتوا هم معمولا مشخص‌کننده دارد.

البته چنین پلاگین‌هایی فاقد اشکالاتی هم نیستند و شما باید محتوای تولید شده را به طور کامل ویرایش کنید. اما هرچه هوش مصنوعی بیشتر پیشرفت کند، این پلاگین‌ها هم به طور قابل توجهی بهبود می‌یابند.

6497369fcf9906a759052999.jpg
6485c54fbf7654b1b405e6ea.png
نسخه 3.75.0 (4 آبان 1402) جدید :
بهینه سازی زبان فارسی
بهبود یافته: کمپین های OpenAI اکنون برچسب های غیرضروری HTML مانند HTML و بدنه را از محتوای تولید شده به طور خودکار حذف می کنند.
رفع: اگر محصول در فروش نباشد، آمازون _sale_price را تعیین نمی کند
رفع: کمپین چند اسکراپر اکنون .xml تولید شده حاوی پیوندهای یافت شده را در صورت خالی بودن حذف می کند
بهبود یافته: صفحه کمپین‌ها اکنون همه پیوندهای ثابت چند اسکراپر را فهرست نمی‌کند
------------------------------------------
نسخه 3.74.0 (20 شهریور 1402) جدید :
بهینه سازی در نسخه فارسی پلاگین
رفع: فیدها/چند اسکریپر اکنون اسکریپت‌های JS مورد نیاز را برای جاسازی‌های اینستاگرام/تیکتوک در صورت عدم وجود اضافه کنید
رفع: استخراج ویژگی های محصول آمازون اکنون به کار خود بازگشته است
رفع: Multi-scraper اکنون می تواند موارد فید را بارگیری کند حتی اگر سرور/CloudFlare درخواست را مسدود کند
رفع: آیتم پست آمازون حتی اگر قبلاً موردی از یک کمپین دیگر پست شده باشد، اکنون کار می کند
(بروزرسانی های پلاگین به صورت مرتب و رسمی انجام خواهد گردید.)
------------------------------------------
نسخه 3.72.2 (29 تیر 1402) :
بروزرسانی قسمت های دیگری از پلاگین به زبان فارسی
ایجاد فونت جدید و بزرگ تر کردن سایز فونت ها
رفع مشکلات گزارش شده
------------------------------------------
نسخه 3.72.1 (26 تیر 1402) :
بروزرسانی فارسی سازی پلاگین * (99 درصد پلاگین فارسی سازی شده است.)
عوض کردن فونت پلاگین (فونت فارسی) و خوانایی بالاتر
رفع برخی باگ های جزئی
------------------------------------------
نسخه 3.72.0 (5 تیر 1402) :
جدید: مدل OpenAI gpt-3.5-turbo به gpt-3.5-turbo-0613 ارتقا یافته است که 25٪ ارزان تر است
جدید: مدل OpenAI gpt-3.5-turbo-16k برای تولید محتوای طولانی‌تر اضافه شد
بروزرسانی ترجمه فارسی و بهینه سازی قسمت ها با ترجمه جدید (mhnweb)
------------------------------------------
نسخه 3.70.0 (15 خرداد 1402):
می تواند قیمت _regular_price و _sale_price برای محصولات ووکامرس در قسمت میدان های سفارشی تنظیم کند جدید : آمازون می تواند قیمت فروش با قیمت لیست بازنویسی کند در میدان های سفارشی جدید: یک راهنما برای وارد کردن از یک سایت خاص در چندین زبان اضافه شده Fix: کانتنت اوپن‌ای‌آی الان برچسب 
به‌جای خط نو اضافه می‌کند Fix: ردیت یک خطا برگشت داد وقتی داشت کمپین را پردازش می کرد ، الان حل شد Fix: محصولات حذف شده الی‌اکسپرس الان از دیتابیس حذف می شوند Fix: صفي پاکسازی لینک هاي استثنا شده اضافه شد Fix:زمان انتظار برای فراخوانی‌هاي gpt-4 آهسته به ۵ دقیقه افزایش یافت ------------------------------------------ نسخه 3.69.0 (8 فروردین 1402): جدید : امکان غیرفعال کردن اسکریپت ها و استایل های plugin در font end که از اول به صورت پیش‌فرض وارد شده اند جدید : زبان کره‌ای به زبان‌هایِ سپورت شده دیپل اضافه شد و لیست زبان‌هایِ سپورت شده به‌روزرسانی شد جدید : یک آموزش در قسمت آموزش ها برای تنظیم کردن tags با استفاده از API اپن‌اِی‌آی اضافه شد Fix: کد کوتاه [gpt] الان در قسمت میدان های سفارشی همراه با کد کوتاه [gpt3] کار می کند
✅ بخش دانلود :