✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود اپلیکیشن ساز موبایل برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود اپلیکیشن ساز موبایل برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات افزونه :
✅ نام افزونه : دانلود اپلیکیشن ساز موبایل برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :
افزونه اپلیکیشن ساز موبایل

معرفی افزونه های اپلیکیشن ساز

اینکه شما بتوانید از سایت وردپرس خود یک اپلیکیشن موبایل بسازید با استفاده اپلیکیشن ساز بسیار ساده است. این فرآیند نه تنها در هزینه بسیار باعث صرفه جویی می شود بلکه از لحاظ زمانی نیز بسیار مناسب است چرا که ظرف چند ساعت می توانید نسخه اپلیکیشن موبایل سایت خود را بسازید. بسیاری از مردم در سراسر دنیا برای انجام امور روزمره آنلاین و دانلودهای اینترنتی از موبایل استفاده می‌کنند. در چنین شرایطی طراحی سایت‌های اینترنتی به صورت ریسپانسیو کفایت نمی‌کند. بلکه باید به فکر راه‌های دیگری برای تسهیل ارائه خدمات به کاربران بود. یکی از مهم‌ترین راه‌ها طراحی اپلیکیشن‌های موبایل است. اما همان طور که می‌دانید در حالت عادی طراحی یک اپلیکیشن هزینه و زمان زیادی می‌برد.

اپلیکیشن ساز موبایل در اصل یک افزونه وردپرس هستند که شما پس از نصب کردن آنها می توانید تنظیمات اختصاصی خود را اعمال کنید و حتی قابلیت دیزاین و طراحی صفحه اصلی اپلیکیشن خود را نیز تا حدی خواهید داشت. ایده ارائه افزونه اپلیکیشن ساز وردپرس از همین جا نشات می‌گیرد. تصور کنید که یک افزونه اپلیکیشن ساز روی سایت وردپرسی خود نصب می‌کنید. سپس به کمک این افزونه، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، طراحی اپلیکیشن موبایل سایت خبری، فروشگاهی و … خود را انجام می‌دهید. مدیریت اپلیکیشن‌ها نیز از طریق پیشخوان وردپرس سایت انجام می‌شود. افزونه‌های اپ ساز، ابزارهای آنلاین هستند که کار کردن با آن‌ها بسیار ساده است. اگر به دنبال داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی برای سایت خود هستید ولی بودجه زیادی برای این منظور در نظر نگرفته‌اید، استفاده از اپلیکیشن ساز وردپرس بهترین راه پیش روی شماست.

 

انواع اپلیکیشن‌ها در وردپرس:

اپلیکیشن هایی که با اپ سازهای موبایل ووکامرس ساخته می شوند، هیچ تفاوتی با بقیه انواع اپلیکیشن ها ندارند و به راحتی می توانید آنها را در اپ استورهایی مانند گوگل پلی، دیوار، سیب اپ، سیبچه و اپ استور منتشر کنید. گزینه‌های مختلفی برای طراحی اپلیکیشن وردپرس به کمک افزونه‌های اپ ساز وجود دارد. به عبارت دیگر هر یک از افزونه‌ها با هدف طراحی نوع خاصی از اپلیکیشن‌ ها ارائه می‌ شوند. بنابراین قبل از هر چیز باید درباره نوع اپلیکیشن مورد نیاز به جمع‌ بندی برسید. سپس می‌توانید از بین افزونه‌های موجود، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. در همین راستا از جمله انواع اپلیکیشن‌ها در وردپرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ووکامرس: اپلیکیشن فروشگاهی که امکان دانلود و فروش آنلاین را برای کاربران فراهم می‌کنند.
  • خبری: اپلیکیشن‌های خبری که امکان پیگیری سریع اخبار را در حوزه‌های مختلف ایجاد می‌کنند.
  • آگهی: اپلیکیشن‌هایی که امکان ثبت آگهی در زمینه‌های مختلف از سوی کاربران به وجود می‌آورند.
  •  چند منظوره: اپلیکیشن‌هایی که با کاربری‌های مختلف فروشگاهی، خبری و … به طور همزمان طراحی می‌شوند.
  • تعاملی: اپلیکیشن‌هایی که با هدف مدیریت تعامل کسب‌وکارها با مشتریان شان و پشتیبانی از آن‌ها طراحی می‌شوند.

 

ویژگی‌های اپلیکیشن سازهای ووکامرس:

داشتن اپلیکیشن موبایل یک مزیت رقابتی قابل توجه برای کسب‌وکارهای اینترنتی به شمار می‌رود. چرا که سطح دسترسی کاربران را ارتقا می‌دهد. به عنوان مثال کاربران حتی در شرایط آفلاین نیز می‌ توانند به راحتی از طریق اپلیکیشن به دنبال خواسته‌های خود باشند. در بین اپ‌های مختلف، هیچ کدام به اندازه اپلیکیشن‌های فروشگاهی مورد استقبال قرار نمی‌گیرند. کاربران به کمک این اپلیکیشن‌ها تجربه آسانی از دانلود را خواهند داشت. بنابراین داشتن اپلیکیشن ساز ووکامرس برای سایت‌های فروشگاهی امری حیاتی به نظر می‌رسد. از جمله مهم‌ترین مزایای این اپلیکیشن سازها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می‌توان اپلیکیشن مد نظر را طراحی کرد.
  • هزینه طراحی یک اپلیکیشن تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.
  • زمان طراحی یک اپلیکیشن در حد چند ساعت کاهش می‌یابد.
  • امکان تغییر و بروزرسانی اپلیکیشن در لحظه برای مدیران آن فراهم می‌شود.
  • امکان طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید، ویندوز و iOS به وجود می‌آید.
  • امکانات شخصی‌سازی اپلیکیشن‌های موبایل در اپ ساز وجود دارد.

البته نباید فراموش کنید که حتی جامع‌ترین اپلیکیشن ساز وردپرس نیز گزینه‌های محدودی برای طراحی اپ در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین نباید از یک افزونه اپ ساز انتظار داشته باشید که خروجی منحصربه‌فرد در اختیار شما قرار دهد.

 

ویژگی‌ های اپلیکیشن سازهای ووکامرس

بهترین اپلیکیشن سازهای موبایل کدامند؟

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن سازها هستید مطمئنا اینجا به انچه می خواهید خواهید رسید. اپلیکیشن هایی استاندارد با ظاهر و استایل جذاب به همراه امکانات حرفه ای. ساده ترین راه ساخت اپلیکیشن اندروید استفاده از اپلیکیشن ساز ووکامرس است. تعداد زیادی افزونه اپلیکیشن ساز وردپرس وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها برای طراحی برنامه‌های کاربردی خود استفاده کنید. از جمله بهترین اپلیکیشن سازهای وردپرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • اپلیکیشن ساز استورینا

اپ ساز استورینا یک اپلیکیشن ساز فروشگاهی است که با انواع افزونه‌ها و قالب‌های وردپرس سازگاری دارد. اگر به دنبال طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی هستید، استورینا یکی از بهترین و در عین حال ساده‌ترین افزونه‌هایی است که در اختیار شما قرار دارد. این افزونه در تعامل لحظه‌ای با ووکامرس قرار دارد. هر گونه تغییری که در ووکامرس اعمال می‌کنید، بلافاصله از طریق این افزونه به اپلیکیشن فروشگاهی منتقل می‌شود. به کمک این افزونه می‌توانید انواع و اقسام قابلیت‌های مورد نیاز را به اپلیکیشن فروشگاهی خود اضافه کنید که از آن جمله عبارت‌اند از:

  1. اضافه کردن کیف پول برای مشتریان
  2. پشتیبانی از درگاه‌های پرداخت داخلی و خارجی
  3. امکان ارسال پیامک برای مشتریان پس از ثبت سفارش
  4. سیستم انتخاب آدرس از روی نقشه
  5. سرعت بارگذاری بالا
  6. فراهم کردن امکان مقایسه محصولات مختلف

 

  • افزونه اپلیکیشن ساز چارسوق

سایت‌های انتشار آگهی مانند دیوار و شیپور برای همه ما آشنا هستند. داشتن چنین پلتفرمی برای سایت‌های اینترنتی در کسب‌وکارهای مختلف نیز می‌تواند در جذب رضایت مشتری بسیار مفید واقع شود. اپلیکیشن ساز چارسوق ابزاری کاربردی برای طراحی اپ‌های آگهی است. به کمک این افزونه در عرض چند دقیقه می‌توانید اپلیکیشن آگهی خود را طراحی کنید. اپلیکیشن‌هایی که با این افزونه طراحی می‌شوند ضمن فراهم کردن امکان انتشار آگهی، شرایط را برای دانلود و فروش محصولات نیز ایجاد می‌کنند. به طور کلی چارسوق را می‌توان کامل‌ترین افزونه اپ ساز وردپرس در زمینه طراحی برنامه‌های آگهی معرفی کرد.

 

  • افزونه اپ ساز سورین

افزونه‌های چند منظوره به شما کمک می‌کنند تا برنامه‌های کاربردی جامع با بخش‌های مختلفی فروشگاهی، خبری، شرکتی و … طراحی کنید. اپلیکیشن ساز وردپرس سورین، یکی از بهترین افزونه‌های چند منظوره است که به کمک آن می‌توان برنامه‌های کاربردی با موضوعات مختلف در کنار یکدیگر طراحی کرد. ابزارهای شخصی‌سازی فراوانی از جمله صفحه‌ساز، اسلایدر، منو، دسته‌بندی محصولات و … در این افزونه گنجانده شده است. حتی می‌توانید با اضافه کردن کدهای شخصی، قابلیت‌های جدیدی به این افزونه بیفزایید.

نمایش عکس، متن و ویدیو در اپلیکیشن‌های طراحی شده با این افزونه به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. حتی امکان ایجاد زیرساخت چند فروشندگی در اپلیکیشن نیز به کمک سورین وجود دارد. این افزونه علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی، برای طراحی اپلیکیشن به زبان انگلیسی نیز قابل استفاده است.

 

مزایای افزونه‌های اپلیکیشن ساز اِن گیگ:

اِن گیگ، فهرستی کامل از تمام افزونه‌های اپلیکیشن ساز وردپرس را برای عرضه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است. توضیحات کامل و مفصل درباره هر یک از افزونه‌ها و کاربردهای آن‌ها در صفحات اختصاصی‌شان درج شده است. با دانلود افزونه اپ ساز از فروشگاه اینترنتی اِن گیگ از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  1. بروزرسانی خودکار افزونه‌ها
  2. امکان برگشت وجه تا 6 ماه در صورت عدم رضایت مشتریان
  3. پایین‌ترین قیمت در ارائه افزونه‌های اپلیکیشن ساز وردپرس
  4. برخورداری از پشتیبانی رایگان قبل و بعد از دانلود افزونه

اگر در زمینه انتخاب افزونه اپلیکیشن ساز وردپرس دچار تردید هستید، حتما با اِن گیگ تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان برای دانلود بهترین افزونه اپ ساز هستند.

✅ بخش دانلود :