✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود بسته شگفت‌انگیز جت افزودنی‌های المنتور را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود بسته شگفت‌انگیز جت افزودنی‌های المنتور آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات بسته :
✅ نام بسته : دانلود بسته شگفت‌انگیز جت افزودنی‌های المنتور
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

افزونه جت اسمارت | افزونه JetSmartFilters

معرفی افزونه جت اسمارت | JetSmartFilters

افزونه جت اسمارت فیلتر یک افزونه فوق حرفه ای است که در عین ساده بودن محیط کاربری و تنظیمات، امکانات خیلی پیشرفته ای به فروشگاه شما اضافه میکند. 

این افزودنی المنتور شامل 7 نوع فیلتر مختلف برای محصولات است که کاملا با ووکامرس سازگار است و شما بدون نیاز به کدنویسی میتوانید یک فروشگاه حرفه ای طراحی کنید. امکان فیلتر کردن محصولات را به سادگی برای کاربران خود فراهم سازید تا انتخاب و در نتیجه دانلود محصولات را خیلی سریع تر و راحت تر انجام دهند. تنها با یک افزونه فروش خود را چند برابر کنید. 

یکی از ویژگی های مهم هر فروشگاه حرفه ای داشتن امکان انتخاب فیلتر های مختلف بدون ریفرش شدن برگه فروشگاه است. از ویژگی های برجسته افزونه جت اسمارت فیلتر استفاده از تکنیک ایجکس است که باعث میشود با انتخاب فیلتر های مختلف بدون اینکه صفحه مجدد بارگیری شود، فیلتر روی محصولات اعمال شود و نتایج به کاربر نمایش داده شوند. این ویژگی باعث میشود هم سرعت سایت شما بسیار افزایش پیدا کند و هم کاربران از کار کردن با فیلتر ها در فروشگاه شما خسته نشوند. 

با افزونه جت اسمارت فیلتر نگران تعدد دسته بندی ها و محصولات فراوان خود نباشید. با این افزونه فیلتر فوق حرفه ای ایجاد کنید و به کاربران خود اجازه دهید با انواع فیلتر سریع تر و راحت تر به محصول مورد نظر خود برسند. 
 


افزودنی جت منو المنتور | افزودنی jet menu

معرفی افزودنی جت منو المنتور

ایجاد منوی زیبا و حرفه ای در سایت جزو یکی از مواردی است که بسیار در طراحی سایت تاثیر دارد. منوی وبسایت علاوه بر تاثیری که از لحاظ بصری روی کاربر دارد، باعث راحتی کاربر هم میشود . وقتی کاربران سایت شما به راحتی از طریق منو بتوانند به صفحات وبسایت شما دسترسی داشته باشند، سریعتر و راحت تر به هدف خود میرسند و رضایت بیشتری از سایت شما خواهند داشت. 

افزونه جت منو یک افزودنی المنتور برای ایجاد منو های حرفه ای در صفحات المنتوری شما میباشد. میتوانید با استفاده از ویجت های جت المنتس که در ویجت های المنتور شما اضافه میشود، انواع منو ها را در وبسایت خود ایجاد کنید. 

با این افزونه همان طرحی که برای منو مد نظر دارید را اجرا کنید. انواع منو های کشویی، همبرگری، مگامنو و … با این افزونه قابل اجرا میباشد. 

از دیگر ویژگی های مهم افزونه جت منو تنظیمات حالت های مختلف برای منو ها در دستگاه های مختلف میباشد. میتوانید برای دستگاه های موبایل و دسکتاپ منو های مختلفی برای نمایش انتخاب کنید و همچنین برای هر کدام حالت نمایش متفاوت و مناسب دستگاه را هم میتوانید انتخاب نمایید. 

امکان سفارشی سازی آیکون منو ها و یا استفاده از تصاویر برای تاگل ها و فلش های منو و زیر منو در افزونه جت منو فراهم است. با این افزونه حتی میتوانید برای هر برگه خود منو متفاوتی طراحی کنید و هیچ محدودیتی نخواهید داشت. بنابر این با افزونه جت منو دیگر نگرانی ای برای طراحی منو های سایت خود نداشته باشید و منوی دلخواه خود را طراحی کنید. 

افزودنی جت منو المنتور

افزودنی جت تب المنتور | افزودنی jet tabs

معرفی افزودنی جت تب المنتور

وجود نظم و مراحل مشخص در وبسایت شما، یکی از ویژگی هاییست که بسیار در توجه و مدت بازدید کاربران در سایت شما تاثیر دارد. اگر وبسایت شما دارای نظم خاصی نباشد و یا اطلاعات زیادی را در یک برگه قرار دهید و کاربر مجبور شود چندین اسکرول بزند تا بتواند به تمامی محتوای صفحه شما دسترسی پیدا کند، برای کاربر خسته کننده خواهد بود و ممکن است حتی کاربر تصمیم بگیرد از سایت شما خارج شود. پس بهتر است که برای دسته بندی های مختلف و یا برای بخش بندی مطالب خود تب بندی انجام دهید که هم جلوه بصری بسیار زیباتری به سایت شما میبخشد و هم کاربر خیلی راحت تر میتواند به تمامی مطالب وبسایت دسترسی داشته باشد. 

افزونه جت تب یک افزونه برای المنتور است که با ویجت هایی که به المنتور اضافه میکند به شما این امکان را میدهد که تب های زیبا و با افکت های مختلف به سایت خود اضافه کنید. 

از جمله کاربرد های افزونه جت تب المنتور میتوان به ایجاد پلن های قیمتی برای وبسایت های خدماتی و … اشاره کرد. ایجاد تب های اسلایدی زیبا برای وبسایت های گرافیکی و هنری. ایجاد دسته بندی های مختلف برای سوالات پر تکرار وبسایت و انواع تب های دیگر با اهداف مختلف که میتواند هم نظم و سازماندهی خوبی به وبسایت شما بدهد و هم زیبایی بصری جذابی ایجاد کند. 

انواع تب هایی که با این افزونه میتوانید ایجاد کنید، شامل آگاردئون کلاسیک و آکاردئون پیشرفته میباشد. امکان تنظیم انیمیشن های مختلف برای تب های خود را دارید و همچنین میتوانید در هر قسمتی از سایت خود که بخواهید از تب های المنتور استفاده نمایید. 

از ویژگی های دیگر افزونه جت تب میتوان به سازگاری این افزونه با افزونه جت انجین اشاره کرد که به صورت داینامیک امکان تغییر عنوان تب ها وجود دارد. همچنین امکان دکمه سوییچ با این افزونه فراهم میشود. 

افزودنی جت بلاک | افزونه JetBlocks المنتور

معرفی افزونه JetBlocks المنتور

افزونه جت بلاک یکی از افزودنی های محبوب المنتور است که امکانات بسیاری را به المنتور شما اضافه میکند و به شما این امکان را میدهد که بدون حتی یک خط کدنویسی وبسایت خود را سفارشی سازی کنید و هیچ محدودیتی برای شما باقی نخواهد ماند.

از جمله ویجت هایی که این افزونه به المنتور شما اضافه میکند، ویجت سبد دانلود، فرم ثبت نام، لینک های اعتبارسنجی کاربر، پنل همبرگری، ویجت ورود کاربر، جستجو، منوی ناوبری، راهنمای مسیر بردکرامب، تعویض لوگوی سایت میباشد. 

با وجود این افزونه دیگر مجبور نیستید از سربرگ های آماده قالب استفاده کنید و میتوانید یک سربرگ کاملا سفارشی ایجاد کنید و مهم ترین و پر کاربردترین ویجت ها را در سربرگ خود قرار دهید.  وجود دسترسی های آسان به ویجت جستجو ،  ویجت ورود و ثبت نام در سربرگ هر سایت جزو موارد ضروریست که کاربر از سردر گمی خارج میکند و حتی کاربر سریعتر تشویق به ثبت نام در سایت شما میشود. 

افزونه جت بلاک امکان افزودن منوی ناوبری و نقشه راهنمای سایت را برای شما فراهم میکند و این مورد روی سئوی سایت شما نیز تاثیر مثبتی دارد.

کافیست این افزونه را فقط یکبار امتحان کنید تا مشاهده کنید که چقدر در بهینه سازی سربرگ و پاورقی وبسایتتان به شما کمک میکند و تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان سایت شما ایجاد میکند. 

یکی از امکانات بسیار خاص افزونه جت بلاک تبدیل هر بخش دلخواه به حالت چسبان است. هر بخش یا المانی که با المنتور در برگه خود ایجاد کرده اید، توسط این افزونه میتوانید به حالت چسبان درآورید تا همیشه در نقطه دید کاربر باشد.

 

افزودنی گالری محصول جت برای المنتور | افزودنی Jet Product Gallery المنتور

معرفی افزودنی گالری محصول جت برای المنتور

افزونه گالری محصولات جت این امکان را به شما میدهد که یک گالری حرفه ای از محصولات و پروژه های خود ایجاد کنید. با استفاده از این افزونه میتوانید در هر برگه ای از وبسایتتان که بخواهید، گالری محصولات خود را داشته باشید. 

با این افزونه در صفحات المنتوری خود گالری های بسیار زیبا طراحی کنید و وبسایت خود را حرفه ای تر کنید. 

از امکانات ویژه ای که افزونه گالری محصولات جت به کاربران میدهد نمایش گالری محصولات در حالت های مختلف است. شما میتوانید گالری به صورت کلاسیک، اسلایدر افقی و عمودی، گرید، گالری مدرن طراحی نمایید. 

انواع افکت های زوم و لایت باکس ، افکت هنگام هاور موس روی محصول امکانپذیر است. همچنین از ویژگی های مهمی که افزونه گالری محصول جت به شما میدهد، امکان قرار دادن ویدئو به جای تصویر شاخص محصول میباشد.

ویژگی های افزونه:

با استفاده از این افزونه انواع گالری های مدرن و کلاسیک را به سادگی و تنها با کشیدن و رها کردن در صفحات مختلف وبسایت خود ایجاد نمایید. 

برای گالری محصولات میتوانید همان لحظه تصویر دلخواه بارگزاری نمایید و یا از تصاویر داخل کتابخانه وردپرس خود استفاده کنید. 

نکته قابل توجه این است که این افزونه فقط برای تصاویر و محصولات گالری ایجاد نمیکند و برای انواع پست تایپ میتوانید در وبسایت خود گالری ایجاد کنید. 

افزودنی گالری محصول جت برای المنتور


افزودنی نقد و بررسی جت برای المنتور | افزودنی JetReviews المنتور

معرفی افزودنی نقد و بررسی جت برای المنتور

تعامل با کاربران از نکات مهم سئو و محبوبیت وبسایت شماست. هر چه تعاملات وبسایت شما با کاربران بیشتر باشد طبیعتا کاربران زمان بیشتری را در سایت شما حضور خواهند داشته و در نتیجه رتبه سایت شما در گوگل بهبود خواهد یافت. امروزه تمام مدیران سایت به دنبال راهی برای افزایش تعاملات خود با کاربران هستند.

افزونه نقد و بررسی جت به شما این امکان را میدهد که بلوک های زیبا برای نظرسنجی در وبسایت خود ایجاد کنید و کاربران را به نوشتن نقد و بررسی تشویق کنید. 

به طور مثال فرض کنید که شما وبسایت آموزشی یا اطلاعات درباره محصولات خاصی دارید که در این صورت هرچه کاربران بیشتری نقد و بررسی و نظرات برای مطالب شما ثبت کنند، هم تعاملات کاربران بیشتر میشود و هم وبسایت شما به یک مرجع برای کسب اطلاعات تبدیل میشود و قطعا ورودی سایتتان را بالا خواهد برد.

این افزونه با ووکامرس  و انواع پست تایپ نیز سازگار است و برای بخش نظرات محصولات خود هم میتوانید نظرسنجی سفارشی قرار دهید. 

امکان نمایش میانگین تعداد نظرات و امتیاز دریافت شده برای هر پست تایپ با این افزونه فراهم میشود. امکان انتخاب آیکون های مختلف برای نمایش میزان امتیازات مانند ستاره، دایره و یا درصد وجود دارد.

یکی از ویژگی های دیگر این افزونه امکان تهیه لیستی از محصولات بر اساس امتیاز به دست آمده میباشد و میتوانید این امکان را برای کاربران خود ایجاد کنید که محصولات را به عنوان مورد پسند یا عدم پسندیدن انتخاب کنند و همچنین امکان تغییر نظر خود را داشته باشند. 

 

افزودنی جت تریک المنتور | افزودنی JetTricks برای المنتور

معرفی افزودنی جت تریک المنتور

با توجه به اینکه جلوه های بصری افکت های وبسایت تاثیر بسیار زیادی روی دیدگاه کاربران از سایت شما خواهد داشت،  تنظیم افکت های مختلف روی المان های وبسایت یکی از نکات ضروری برای طراحی سایت حرفه ای میباشد. افزونه جت تریک با ویجت هایی که به المنتور اضافه میکند، به کاربران این امکان را میدهد که بدون حتی یک خط کدنویسی تنها با کشیدن و رها کردن جلوه های بصری زیبا به صفحات المنتوری خود اضافه کنند. با این افزونه میتوانید انواع افکت ها و پارالکس های مختلف را به بخش های مختلف وبسایت خود اضافه کنید. 

میتوانید افکت های مختلف برای تصاویر وبسایت خود قرار دهید. از جمله افکت های زوم و پارالکس. میتوانید انواع المان های خلاصه مطالب و دکمه های مشاهده بیشتر را برای آرشیو مقالات و یا در صفحات دلخواه المنتوری خود قرار دهید. 

امکان مشاهده جزئیات تصاویر را با اضافه کردن ویجت نقاط کانونی  فراهم کنید. همچنین با افزونه جت تریک میتوانید انواع افکت های ذرات معلق را در قسمت های مختلف وبسایت المنتوری خود اضافه کنید. 

با امکان تنظیم ستون های چسبان توسط این افزونه مطالب مهم خود را همیشه در نقطه دید کاربران قرار دهید. 

از ویجت های دیگری که این افزودنی المنتور در اختیار شما قرار میدهد، امکان قرار دادن تولتیپ یا راهنما برای بخش های مختلف وبسایت خود است. با قرار دادن ویجت راهنما هنگام هاور موس روی بخش های مختلف المنتور و یا محصولات خود کاربران را از سردر گمی خارج کنید. این افزونه کاملا ریسپانسیو است و با تمامی دستگاه های موبایل و تبلت و دسکتاپ سازگار است. 

 

✅ بخش دانلود :