✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود بسته شگفت انگیز افزودنی های کاربردی ویژوال کامپوزر | WPBakery addons Pack را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود بسته شگفت انگیز افزودنی های کاربردی ویژوال کامپوزر | WPBakery addons Pack آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات بسته :
✅ نام بسته : دانلود بسته شگفت انگیز افزودنی های کاربردی ویژوال کامپوزر | WPBakery addons Pack
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

بسته شگفت انگیز افزودنی های کاربردی ویژوال کامپوزر | WPBakery addons Pack

معرفی بسته شگفت انگیز افزودنی های کاربردی ویژوال کامپوزر 

در این بسته شگفت انگیز ۴ افزودنی کاربردی و قدرتمند از بهترین افزودنی‌های ویژوال کامپوزر با بیش از ۵۰٪ تخفیف برای شما درج شده است که می‌توانید تنها با پرداخت ۵۹،۰۰۰ تومان به جای ۱۴۲،۰۰۰ تومانهر ۴ افزودنی را تهیه کنید. به کمک‌ این افزودنی‌های صفحه ساز WPBakery می‌توانید المان‌هایی همچون شمارنده‌های مختلف، تب‌های حرفه‌ای، افک ها و انیمیشن‌ها، آیکون‌ها، جعبه‌های اطلاعات، جعبه‌های مودال، تب‌‌های پیشرفته، جعبه‌های قیمت و… به صفحه ساز خود اضافه کنید.

در پایین توضیحات کوتاهی در مورد این محصولات وجود دارد که برای اطلاع بیشتر از این افزودنی‌های قدرتمند وکاربردی می توانید به صفحه خود محصول در اِن گیگ مراجعه بفرمائید.

با توجه به اینکه تخفیف ویژه بر روی این بسته شگفت انگیز محصول اعمال شده شده است،‌ کد تخفیفی بر روی آن قابل اعمال نیست.

افزونه اولتیمیت برای صفحه ساز ویژوال کامپوزر | Ultimate Addons

5e1f45741cfcc503553d1f54.png

افزونه اولتیمیت برای صفحه ساز ویژوال کامپوزر پر فروش‌ترین افزودنی ویژوال کامپوزر در مارکت کدکنیون است که تاکنون بیش از ۵۰،۰۰۰ فروش را در این مارکت تجربه کرده است. این افزودنی در اِن گیگ نیز پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین افزودنی ویژوال کامپوزر بوده است. این محصول به شما امکان پارالکس ویدئویی، آیکون‌های متنوع، تب‌های پیشرفته، بخش‌بندی های خلاقانه، شمارنده، جعبه پاپ آپ و…. را خواهد داد. این محصول که توسط پویان وب در اِن گیگ ارائه شده است را می‌توانید با تخفیف  ۵۰٪ در این بسته شگفت انگیز دریافت کنید.

 

افزودنی امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر | Unlimited Addons

5e1f5901bdff0d03d13b407a.jpg

افزونه امکانات نامحدود ویژوال کامپوزر یکی دیگر از افزودنی‌های کاربردی این صفحه ساز است که با امکانات متنوع خود شما را در کار با افزونه ویژوال کامپوزر شگفت زده خواهد کرد. این افزودنی ویژوال کامپوزر به شما ۴۳ باکس محتوایی حذاب، اسلایدرهای ساده ولی بی نظیر، آیکون‌های جذاب شبکه‌های اجتماعی، جعبه‌های خلاقانه شبکه‌های اجتماعی و بیش از ۳۰ عنصر کاربردی دیگر را خواهد داد.  این مکمل قدرتمند صفحه ساز WPBakery توسط مغز وردپرس در اِن گیگ ارائه شده است که می‌توانید آن را با تخفیف ۵۰٪ در بسته شگفت انگیز اِن گیگ دریافت کنید.

 

افزونه WC Builder Pro | افزودنی ووکامرس ویژوال کامپوزر

5e1f5a58bdff0d03db3864ac.jpg

افزودنی قدرتمند WC Builder Pro امکانات ویژه‌ای برای ساخت صفحات محصول، سبد دانلود و پنل کاربری را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید مهم‌ترین بخش فروشگاه خود، یعنی صفحه محصولاتتان را، حرفه‌ای و جذاب طراحی کنید. این افزودنی قدرتمند ویژوال کامپوزر که توسط ‌Blue Rose در اِن گیگ ارائه شده است را می‌توانید با تخفیف ۷۰٪ در این بسته شگفت انگیز تهیه کنید.

 

افزونه تم پورت | Export & Import Template for WPBakery Page Builder

5e1f5b9fbdff0d03da246218.jpg

یکی از مشکلاتی که در کار با افزونه ویژوال کامپوزر اغلب با آن رو به رو هستند، عدم امکان برون بری و درون ریزی صفحات از پیش طراحی شده است که این افزودنی این امکان را به خوبی برای شما فراهم خواهد کرد. این افزونه که توسط نفتون در اِن گیگ ارائه شده است را میتوانید با ۶۳٪ تخفیف در این بسته شگفت انگیز دانلوداری کنید.

✅ بخش دانلود :