✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود بسته شگفت انگیز افزودنی های گرویتی فرم | Gravity form bundle addons را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود بسته شگفت انگیز افزودنی های گرویتی فرم | Gravity form bundle addons آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات بسته :
✅ نام بسته : دانلود بسته شگفت انگیز افزودنی های گرویتی فرم | Gravity form bundle addons
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

بسته شگفت انگیز افزودنی های ویژه افزایش قدرت افزونه گرویتی فرم

بسته شگفت انگیز اددان های ویژه افزایش قدرت افزونه گرویتی فرم | افزونه های کمک کننده فرم ساز گرویتی

معرفی بسته شگفت انگیز افزودنی های ویژه افزایش قدرت افزونه گرویتی فرم

اگر یک کاربر حرفه ای در طراحی سایت هستی، یا ادمین بسیار باهوش وب سایت هست، و حتی اگر کارشناس مارکتینگ یک فروشگاه آنلاین هستی، به این نتیجه رسیدی که افزونه فرم ساز یکی از پرکاربردترین ابزارها در سایت است. همانطور که می دانید قوی ترین افزونه فروم ساز فارسی، افزونه گرویتی فرم است. ساده ترین شکل استفاده از افزونه گرویتی فرم ساختن یک فرم تماس در صفحه تماس با ما است. اگر حرفه ای تر به این افزونه نگاه کنیم، کارهای شگفت انگیزی برای ما انجام می دهد. فرم های چند مرحله ای، فرم پرداخت، فرم هایی با دکمه های شرطی و … از امکانات افزونه گرویتی فرمز است.

حال اگر بخواهیم امکاناتی مانند جلوه زیبای فرم و دیزاین جذاب برای فرم داشته باشیم، قیمت گذاری شرطی، فرم های تودرتو داشته باشیم ویا فیلدهای فروشگاهی مانند قیمت و تخفیف و مالیات را به فرم اضافه کنید، حتماً باید از افزودنی های گرویتی فرم استفاده کنیم. در این باندل تعدادی از بهترین آنها را برای شما ارائه کرده ایم.

با توجه به اینکه تخفیف ویژه بر روی این بسته شگفت انگیز محصول اعمال شده شده است،‌ کد تخفیفی بر روی آن قابل اعمال نیست.

 

افزونه درگاه پرداخت پی برای گرویتی فرم رادایران

60dabc64015b4025f621b10f.png


افزونه گرویتی فرم فارسی یکی از محبوب ترین افزونه‌های وردپرس است که به کاربران امکان ایجاد انواع فرم خدمات، نظرسنجی، استخدام، رژیم غذایی و… را می‌دهد. بسیاری از فرم‌هایی که این روزها در وب سایت های اینترنتی ایجاد می‌شود، نیازمند پرداخت هزینه بابت دریافت خدمت از ان وب سایت است. خوشبختانه افزونه گرویتی فرم امکان ایجاد فرم با قابلیت پرداخت را دارد. از این رو برای اتصال فرم به هر درگاه پرداخت اینترنتی، نیازمند افزونه وردپرسی آن درگاه هستید. سرویس پرداخت یاری پی یکی از محبوب‌ترین و مطمئن ترین سرویس‌های پرداخت یاری در ایران است که با خدمات منحصر به فرد خود از محبوبیت و اطمینان بالایی برخوردار است. افزونه درگاه پرداخت پی برای گرویتی وظیفه اتصال فرم‌های ایجاد شده شما به درگاه پرداخت پی را در بستری امن برعهده دارد.

 

افرودنی‌‌های محصول گرویتی فرمز برای ووکامرس | Gravity Forms Product Add-Ons

60dabd065df1452aaa16bf03.png

با استفاده از افزونه  Gravity Forms Product Add-ons می توان فرم های پیکربندی بسیار پیشرفته ای برای محصولات ووکامرس ایجاد کرد و فرم مورد نظر را به هر کدام از محصولات دلخواه در ووکامرس متصل نمود. فرم هایی که شامل منطق شرطی ،فیلدهای قیمت، قیمت ورودی کاربران، فیلدهای قیمت های مختلف، دکمه های دانلود شرطی هستند و می توان برای هر کدام از محصولات آن را تعریف نمود. علاوه بر این چنانچه محصولی دارای یک گراویتی فرم است و در سبد دانلود شما قرار دارد ، مهم نیست که فرم محصول شما چقدر پیچیده باشد، فقط یک خاصیت  منحصربه فرد به برگه پرداخت شما اضافه میشود و بقیه مقادیر بدون تغییر تکرار خواهند شد.. افزودنی محصول گرویتی فرمز به شما این امکان را میدهد که روی قیمت هایی که در فروشگاه شما نمایش داده میشوند کاملا کنترل داشته باشید و همچنین میتوانید از قیمت های پیش فرض ووکامرس برای نمایش داده شدن استفاده کنید یا در صورتی که یک محصول دارای فیلد های قیمت گذاری قابل تنظیم داشته باشید میتوانید قیمت را تعیین کنید ،(( شما همچنین میتوانید محاسبه ی خودکار قیمت را مشاهده کنید)) و در کل قابلیت تنظیم هر برچسب را به صورت اختصاصی دارید. در مثال ذیل مشاهده میکنید که ((قیمت کل)) با کلیک بر روی هر گزینه ی اضافی تغییر میکند و همچنین قیمت های جزء و گزینه ها به صورت جداگانه قابل مشاهده هستند. 

 

مجموعه افزودنی های گرویتی فرم | Gravity Forms Add-Ons

5f2ffeb694975c00142357b7.jpeg
مجموعه افزودنی های گرویتی فرم

همانطور که تا بحال توضیح دادیم، افزونه گراویتی فرم در حال حاضر حرفه ای ترین افزونه فرم سازی است که شما می توانید استفاده کنید. addon های گرویتی فرم امکانات و ویژگی های قدرتمندی را به فرم ساز اضافه می کنند. شما می توانید با این افزونه با ویرایشگر دراگ و دراپ و فقط با کشیدن و رها کردن موس، یک فرم پیچیده را براحتی ایجاد کنید! از مجموعه امکانات ویژه تری که ادان های گرویتی فرم به شما می دهد مانند: اتصال به میل چیمپ، ایجاد نظرسنجی، ایجاد آزمون، ایجاد کپن های تخفیف مختلف و اتصال کاربران به ثبت نام سایت است. دانلود این مجموعه افزودنی های گرویتی فرم به شما کمک می کند برای گرفتن لید از کاربر خلاقیت های بیشتری را به کار گیرید.

 

افزونه تغییر استایل گراویتی فرمز Gravity Forms Styles

5f2ffeb7104ebb001a580a57.jpeg
افزونه تغییر استایل گراویتی فرم

امروزه کاربران زیادی خواستار این هستند که فرم هایی حرفه ای توسط افزونه گرویتی فرمز طراحی کنند. حال یکی از جذابیت های فرم که کاربر را ترغیب به پر کردن آن می کند، ظاهر دلخواه و استایل جذاب است. ما افزونه Gravity Forms Styles Pro را برای شما فارسی کرده و آن را به طور کامل بومی سازی کرده ایم. به کمک افزونه استایل های گرویتی فرمز می توان رنگ بندی، ستون بندی و فونت فیلدهای فرم را تغییر داد و برخی المان های بصری مانند آیکن و تصویر را به آنها اضافه کرد. همچنین این افزونه دارای 9 قالب آماده برای هر یک از فرم های گرویتی می باشد.

سخن آخر:

در این شکی نیست که افزونه گرویتی فرم فارسی از بهترین پلاگین های وردپرسی برای ایجاد و مدیریت فرم است. اگر دنبال ایجاد جلوه های بصری خوب و امکانات ویژه به این فرم ساز قوی در سایت خود هستید تا کاربران بیشتری را به پر کردن فرم ترغیب کنید، می توانید مجموعه افزودنی های گرویتی فرم را یکجا و با تخفیف باورنکردنی دانلود نمایید. خود را بهترین مارکتر برای جمع آوری لید از فرم های سایت خود بدانید.

✅ بخش دانلود :