✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود بسته شگفت انگیز دکان را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود بسته شگفت انگیز دکان آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات بسته :
✅ نام بسته : دانلود بسته شگفت انگیز دکان
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

بسته شگفت انگیز افزودنی های دکان |  باندل محصولات دکان

معرفی باندل افزودنی های دکان

آیا میدانستی میتوانی با افزونه ی dokan pro به راحتی یک سایت چندفروشندگی جذاب داشته باشی؟ 

ما برای شما بسته ی شگفت انگیز افزودنی های دکان آماده کردیم که با نصب این افزودنی ها میتوانید یک سایت چند فروشندگی جذاب با کلی امکانات که در ادامه توضیح داده خواهد شد که با تخفیف 45% و با قیمت 525000 تومان به ارزش 955000 تومان داشته باشید.

شما تنها با نصب افزونه ی dokan pro میتوانید از این افزودنی های جذاب استفاده نمایید.

اگر توضیحات کوتاهی در مورد هرکدام از این افزودنی های دکان پرو میخواهید ادامه این موارد را دنبال کنید.

اپلیکیشن اندروید داشبورد فروشندگان دکان ریکاد | Rikad

یکی از نیازهای اصلی مدیران سایت های مارکت پلیس که از افزونه دکان برای سیستم چند فروشندگی استفاده مینمایند این است که برای فروشندگان خود یک اپلیکیشن اختصاصی برای مدیریت فروشگاه خود داشته باشند تا بتوانند محصولات و سفارشات و مابقی موارد را به راحتی مدیریت نمایند. و هر گونه رویداد در فروشگاه اعم از ثبت سفارش، ارسال اطلاعیه و مابقی موارد از طریق نوتیفیکشن و به صورت لحظه ای برای فروشنده ارسال گردد. بر همین اساس تصمیم گرفتیم یک اپلیکیشن اختصاصی برای این موضوع توسعه دهیم تا مدیران سایت به صورت اختصاصی این اپلیکیشن را در اختیار فروشندگان خود قرار دهند.

 

افزونه یک محصول با چند فروشنده دکان | Multiple Vendor

این ماژول برای فروشندگان بسیار مناسب است تا محصولات دیگر فروشندگان را به فروش برسانند. آنها میتوانند یک محصول را از فروشگاه فروشنده دیگر به فروشگاه خود با یک کلیک اضافه کرده  وسفارشی سازی نمایند. در همان زمان، مشتریان می توانند همه فروشندگان محصول را دیده و قیمت ها را از صفحه محصول مقایسه کنند. این قابلیت به مشتریان اجازه می دهد که یک محصول با بهترین قیمت را دانلوداری نمایند.

 

افزونه بیگی سلر | پنل فروشندگان مشابه دیجی کالا

اگر به فکر افزایش تنوع محصولات خود هستید و سرمایه کافی ندارید، پیشنهاد ما به شما افزونه پنل فروشندگان بیگی سلر است. این متد جذب سرمایه، باعث افزایش تنوع محصولات و در نتیجه گسترش اعتبار یک برند تجاری میشود. این روش کاربردی؛ توسط بسیاری از فروشگاه های معتبر از جمله : دیجی کالا، آمازون، Ebay و … در حال اجراست که تقریبا موفقیت و گسترش فروشگاه های اینترنتی بدون استفاده از این تکنیک، دور از دسترس است.

 

دکان پلاس پلاس | افزودنی کاربردی دکان

برای راه اندازی یک مارکت پلیس یا همان یک وب سایت چند فروشندگی شما نیاز به نصب افزونه فوق العاده حرفه ای دکان دارید. منتهی افزونه دکان چون در سطح بین المللی عرضه میگردد نمیتواند تمام نیازهای یک کاربر ایرانی برآورده کند و در بسیاری از قسمت ها دسترسی هایی به فروشنده داده می شود که ممکن است روند کارکرد یک وب سایت چند فروشندگی را مختل کند. علاوه بر آن برای داشتن ویژگی های اضافه تر خواه ناخواه نیاز است از افزودنی های دکان استفاده کنید. همچنین طی این چندین سالی که به صورت حرفه ای روی این افزونه کار کردم و برای بسیاری از سایت ها این افزونه رو نصب و کاستوم کردم نیاز به سفارشی سازی دکان برای مدیران سایت های چند فروشندگی به شدت احساس و تقاضا میشد. از این رو تصمیم بر آن شد افزونه دکان پلاس پلاس را توسعه دهیم تا بتواندنیازهای یک وب سایت چند فروشندگی را برای یک کاربر ایرانی فراهم کند.

 

نزدیک‌یاب فروشندگان – GeoLocation دکان

افزونه نزدیک یاب دکان یک افزودنی جانبی برای افزونه دکان پرو میباشد. شما با نصب افزونه نزدیک یاب به کاربران و مشتریان خود این امکان را میدهید که در صفحه لیست فروشندگان دکان بتوانند با تعیین موقعیت خود و انتخاب فاصله بر اساس کیلومتر فروشندگان نزدیک به خود را یافته و فاصله فروشنده تا موقعیت انتخاب شده کاربر در جزئیات فروشنده و همچنین بر روی نقشه به صورت مارکر نمایش داده خواهد شد. 

کارکرد افزونه مشابه ماژول GeoLocation در افزونه دکان پرو بیزینس میباشد به صورتی که شما میتوانید با فعال کردن این افزونه به کاربران خود اجازه دهید که فروشندگان را بر اساس نام ، لوکیشن ، دسته بندی فروشگاه ، فروشندگان ویژه و حتی بر اساس تقویم کاری جستجو نمایند. 

✅ بخش دانلود :