✅ در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز دانلود قالب چندمنظوره ایمپرزا | قالب Impreza برای وردپرس را تهیه و منتشر کرده ایم دانلود قالب چندمنظوره ایمپرزا | قالب Impreza برای وردپرس آخرین نسخه به صورت فارسی شده و راست چین مشخصات قالب :
✅ نام قالب : دانلود قالب چندمنظوره ایمپرزا | قالب Impreza برای وردپرس
✅ آخرین نسخه : بله
✅ فارسی شده و راست چین : بله
✅ پشتیبانی : دارد
✅ توضیحات :

قالب وردپرس چندمنظوره ایمپرزا | قالب Impreza | قالب ایمپرزا | Impreza Theme

معرفی قالب وردپرس ایمپرزا

قالب ایمپرزا (Impreza Theme) با پشتیبانی کامل از رتینا که یکی از مدرن ترین و محبوب ترین حالت های ساخت قالب می‌باشد همراه است. قالب وردپرس ایمپرزا برای هر نوع سایتی از قالب وردپرس شرکتی، قالب وردپرس تجاری، قالب وردپرس فروشگاهی، قالب شخصی و نمونه کار، قالب خبری و در هر زمینه کاری که نیاز داشته باشید کاربرد دارد. قالب Impreza با افزونه ووکامرس سازگاری داشته و شما می توانید درکنار سایت خود از یک فروشگاه عالی و با امکانات عالی استفاده کنید.

همچنین قالب Impreza به صورت کامل از افزونه صفحه ساز گرافیکی ویژال کامپوزر به خوبی پشتیبانی می‌کند. قالب وردپرس Impreza دارای ویژگی ریسپانسیو و واکنش گرایی است که باعث سازگاری قالب شما با انواع نسخه‌های نمایش مانند تبلت و موبایل‌ها می‌باشد. پنل تنظیمات حرفه‌ای قالب ایمپرزا کاملاً قدرتمند است که به واسطهٔ آن می‌توانید تغییرات بسیار زیادی در سایت خود اعمال کنید و یک سایت حرفه‌ای با این قالب طراحی کنید.

پوسته ایمپرزا بدون شک یکی از پرفروش‌ترین قالب‌های تم فارست هست که بعد از انتشار با استقبال کاربران مواجه شد و تا الان بیش از 61000 نوع سایت متنوع با این قالب طراحی شده‌اند.

امکانات قالب ایمپرزا:

  1. سازگاری با ووکامرس: قالب impreza به‌صورت کامل با ووکامرس سازگار است. در نتیجه اگر قصد دارید یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید، نیازی به دانلود قالب جداگانه ندارید. از امکانات پرداخت آنلاین گرفته تا مدیریت محصولات، همه و همه در این قالب مد نظر قرار گرفته است.
  2. صفحه‌ساز ویژوال کامپوزر: این قالب از صفحه‌ساز ویژوال کامپوزر پشتیبانی می‌کند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به کدنویسی، صفحات زیبا و حرفه‌ای بسازید.
  3. واکنش‌گرایی قوی قالب: پوسته ایمپرزا در تمامی دستگاه‌ها از جمله تبلت‌ها، موبایل‌ها و کامپیوترها به‌خوبی نمایش داده می‌شود. به همین خاطر کاربران با هر دستگاهی که باشند، تجربه کاربری یکسانی خواهند داشت.
  4. بهینه‌سازی برای سئو: اگر به‌دنبال کسب رتبه‌ خوب در موتورهای جستجو هستید، قالب ایمپرزا یک گزینه عالی است. این قالب با استانداردهای سئو مطابقت دارد و بهینه‌سازی شده است.
  5. پشتیبانی از رتینا: تصاویر با کیفیت بالایی نمایش داده می‌شوند. این موضوع برای وب‌سایت‌هایی که به جذابیت بصری اهمیت می‌دهند، بسیار مهم است.
  6. پنل تنظیمات قدرتمند: قالب ایمپرزا اِن گیگ یک پنل تنظیمات بسیار قدرتمند دارد که از طریق آن می‌توانید تمامی جزئیات قالب از جمله رنگ‌ها، فونت‌ها و … را تنظیم کنید.
  7. پشتیبانی ۲۴/۷: یکی از مزایای دانلود قالب ایمپرزا از اِن گیگ، پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ آن است. بنابراین هر مشکلی که داشته باشید، می‌توانید از راهنمایی‌های تیم پشتیبانی استفاده کنید.
  8. امکانات گسترده: این قالب دارای امکانات گسترده‌ای است که شامل افزونه‌های حرفه‌ای، ویجت‌ها، و سایر امکانات می‌شود.
  9. به‌روزرسانی‌های منظم: قالب impreza به‌صورت منظم به‌روز می‌شود. این به‌روزرسانی‌ها شامل افزودن امکانات جدید و رفع اشکالات قبلی است.
  10. سازگاری با زبان‌های چپ به راست (RTL): اگر قصد دارید وب‌سایتی به زبان‌هایی مانند فارسی یا عربی داشته باشید، این قالب پشتیبانی کامل از RTL دارد.
  11. امکان تست قبل از دانلود: قبل از دانلود قالب ایمپرزا، می‌توانید نسخه‌ دموی آن را تست کنید تا از امکانات و کارایی آن مطمئن شوید.
  12. امکان سفارشی‌سازی کامل: این قالب به شما اجازه می‌دهد تا تقریبا هر قسمتی از طراحی و عملکرد را تغییر دهید. این موضوع برای برندها و شرکت‌هایی که به‌دنبال هویت بصری منحصر به فرد هستند، بسیار مهم است.
5ea9c72194d47905ab1a815d.png

 

5ea9c73c94d47905b274685c.png

ویژگی‌های قالب ایمپرزا:

  • بسته نصب آسان فارسی برای طراحی سایت همانند پیش‌نمایش فارسی: قالب impreza دموهای فارسی را با یک کلیک نصب می‌کند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به دانش فنی پیشرفته، یک وب‌سایت فارسی‌زبان راه‌اندازی کنید.
  • درون ریزی دمو از داخل پنل با یک کلیک: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا با یک کلیک، تمامی دموها و محتواهای اصلی قالب را درون‌ریزی کنید. این یعنی شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن، یک وب‌سایت کامل و حرفه‌ای راه‌اندازی کنید.
  • صفحه ساز گرافیکی ویژوال کامپوزر Visual Composer: این صفحه‌ ساز نه تنها امکانات پایه‌ای را فراهم می‌کند، بلکه با افزودنی‌های حرفه‌ای ویژوال کامپوزر، قدرت طراحی شما را چندین برابر می‌کند.
  • اسلایدر محبوب 3 بعدی روولوشن Revolution Slider: با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید اسلایدر‌های حرفه‌ای با افکت‌های بصری متنوع و انیمیشن‌های جذاب ایجاد کنید.
  • تایپوگرافی فارسی (انتخاب فونت فارسی و فونت‌های گوگل از تنظیمات قالب): این قابلیت یکی از مهم‌ترین نیازهای وب‌سایت‌های فارسی‌زبان را برطرف می‌کند. با استفاده از فونت‌های فارسی با لایسنس تجاری، نه تنها زیبایی و خوانایی متن‌ها افزایش می‌یابد، بلکه از نظر حقوقی نیز هیچ مشکلی برای شما پیش نمی‌آید.
  • بسته نصب XML
  • ویرایشگر زنده (جدید)
  • 52 طرح جذاب پیش‌نمایش صفحه اصلی
  • پشتیبانی از سایت چند زبانه WPML
  • بوت استرپ Bootstrap 3
  • پنل تنظیمات قدرتمند
  • بک‌گراند به صورت پارالکس
  • سئوی بهینه
  • تنظیمات حرفه‌ای برای هدر سایت
  • استایل مختلف برای نمایش نمونه کارها
  • نمایش نمونه کارها از 2 تا 5 ستون
  • استایل مختلف برای نمایش پروژه‌ها
  • ترکیب رنگ آماده + بی نهایت رنگ بندی
  • صفحه تیم و همکاران
  • اسلایدرهای بسیار حرفه‌ای با ایمپورت خودکار
  • طراحی مدرن و کاملاً واکنش‌گرا
  • طرح مختلف برای نمایش وبلاگ
  • بی نهایت سایدبار
  • شخصی سازی قدرتمند بخش‌های قالب
  • قابلیت راه اندازی یک انجمن حرفه‌ای
  • پشتیبانی کامل از رتینا
  • قابلیت راه اندازی فروشگاه
  • پشتیبانی از افزونه ووکامرس
  • سرعت بارگذاری عالی
  • پس‌زمینه‌های بسیار حرفه‌ای
  • قابلیت جدید: ویرایشگر زنده !

قالب ایمپرزا یکی از قدرتمندترین و چندمنظوره‌ترین قالب‌های وردپرسی است که تاکنون با آن مواجه شده‌ایم. از فونت‌های فارسی با لایسنس تجاری گرفته تا امکانات حرفه‌ای مانند صفحه‌ساز ویژوال کامپوزر و اسلایدر روولوشن، همه چیز در این قالب به‌خوبی طراحی شده است.

این قالب با توجه به نیازهای کاربران فارسی‌زبان نیز طراحی شده و دموهای فارسی با قابلیت نصب آسان، به‌روزرسانی هوشمند و پشتیبانی ۲۴/۷ اِن گیگ از جمله ویژگی‌های برجسته‌اش هستند. همچنین، قابلیت‌هایی مانند پاپ‌آپ حرفه‌ای و واکنش‌گرایی بالا، این قالب را به یک انتخاب ایده‌آل برای هر نوع وب‌سایت تبدیل می‌کند.

اگر به‌دنبال یک قالب وردپرسی معتبر، قدرتمند و چندمنظوره هستید، قالب امپرزا می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد. این قالب با توجه به امکانات فراوان و پشتیبانی قوی، توانمندی‌های لازم را برای راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای در اختیار شما می‌گذارد.

 

تغییرات نسخه جدید :

اخیرا مشاهده شده در برخی از هاست های ایران ایمپورتر دموی انگلیسی به علت تحریم مشکل دارد که میتوانید از وارد پیشنمایش اِن گیگ شده و یکی از بسته های فارسی دمو را انتخاب کنید

بسته های نصبی فارسی بصورت یک سایت آماده می باشند و بعلت اینکه قبلا دمو ایمپورت شده و ویرایش شده اند نیازی به دسترسی به سرور جهت ایمپورت دمو ندارند .

Version 8.18.3 
    IMPROVED Theme Options – turned back the ability to edit Site Layout and Typography settings in the admin area. Live customization is only available when the "Live Builder" switch is enabled
    FIXED bug when custom post types couldn't be edited via the Live Builder after the updating to 8.18.2
    FIXED bug when an incorrect "Additional Google Fonts" value could break a website styling
    FIXED case when typography fonts aren't available for selection after the updating to 8.18
    FIXED PHP warnings after the updating to 8.18 in some cases

Version 8.18.2 — September 18, 2023 #
    FIXED appearance of checkboxes on the Checkout page after the WooCommerce update
    FIXED rare case when the "Page Layout" settings can't be saved for custom post types
    FIXED work of the "Gap between columns" option in the WPBakery Page Buider
    FIXED bug when new Typography settings can't be edited in some cases
    FIXED bug when Button Styles in Theme Options can't be duplicated
    FIXED work of the "Sidebar Width" slider in the Site Layout settings

Version 8.18 — September 12, 2023 #
    ADDED Setup Wizard – a step-by-step assistant that allows you to create the basis of your future website in a few minutes. Based on your decision, you can:
        Use a Pre-built Website – Choose one of the 50+ smart pre-built websites and install it as a ready site (former Demo Import with new filters)
        Build From Scratch – Quickly select and preview website Header, Footer, Colors, Fonts, and Plugins and install the Home page
    ADDED New Typography settings:
        added the ability to change Font Weight, Bold Text Font Weight, Text Transform, Font Style, and Letter Spacing values for Global Text
        added the ability to change most of the settings for Desktops, Laptops, Tablets, and Mobiles separately
        now, settings have the live preview; you can open them on any page, adjust values, and see the result without saving changes
    IMPROVED Live Builder:
        added new "Site Settings" mode, which allows to open a specific page and preview the changes of global settings (Site Layout and Typography)
        now, you can resize the preview area within device breakpoints in the responsive mode
        added the traditional WordPress notification when trying to edit a page that another user is editing
    IMPROVED Display Logic settings:
        now, you can use the dynamic values for custom field comparison. This means you can compare a custom field value with another custom field value
        added {{today}}, {{today_now}}, {{now}} shortcodes which represent the current date and time in the corresponding formats: Ymd, YmdHis, His. Check the relevant feature request
        settings added for Tabs and Accordion sections
    IMPROVED Row/Section and Inner Row elements – now you can set the Gap between columns separately for Desktops, Laptops, Tablets, and Mobiles
    IMPROVED Schema.org support – added "Schema.org Type" option, which allows you to set the desired markup type on any page
    IMPROVED Text element – added ability to use more HTML tags (br, code, i, small, span, strong, sub, sup)
    IMPROVED WPBakery Page Builder support with 7.0 version
    UPDATED Twitter icon – now it shows the new "X" brand logo
    UPDATED Google Fonts list
    UPDATED languages files
    FIXED bug when the "Show items in one column on mobiles" option of Horizontal Wrapper doesn't work in Grid Layouts
    FIXED bug when the [acf field="field_name"] shortcode breaks Text Block appearance in the Live Builder
    FIXED bug when the Media Library search doesn't work in the Live Builder while adding an image
    FIXED bug when Design settings from the Reusable Block are not applied in the Popup element
    FIXED bug when Design > Box Shadow values are not applied on mobiles in some cases
    FIXED incorrect appearance of "masonry" grid items with custom sizes in some cases
    FIXED incorrect scroll position of Accordion sections when using the Vertical Header
    FIXED bug when UTF-8 symbols are not displayed correctly in new "Link" settings
    FIXED bug when Social Links colors are not applied with the "Solid" icons style
    FIXED bug when Grid Filter mobile popup isn't showing with applied animation
    FIXED bug when new Link option doesn't save a page link with the "Enter" key
    FIXED bug when Person Custom Link doesn't show a custom Title attribute
    FIXED bug when Custom CSS is not used on the "Order Received" template
    FIXED appearance of the Events Calendar page on laptops and tablets
    FIXED appearance of images in header with Imagify plugin enabled
    FIXED security vulnerability within the Menu Dropdown settings
    FIXED PHP error in the Live Builder with huge amount of text
    FIXED breadcrumbs accessibility issue
    FIXED some minor issues

62066486b044af29795a6853.png
✅ بخش دانلود :